Gå til innhold

Radeon HD 5750 uten en lyd

Anbefalte innlegg

Ser ikke helt at Max-utgaven er stygg, men smaken er som baken...

Enig i at Fusion Remote Black ser ganske stilig ut, men er litt skeptisk til størrelsen. Max har en 140mm vifte i tillegg til de to 120mm og det kan jo være det siste lille som skal til.

@Bolson: Sitter faktisk med et Performance One p150 kabinett nå, og det er jeg knallfornøyd med (om enn litt lite for full-blown gaming-rig). Men redesignet til HTPC-kabinett er det nok et meget treffsikkert produkt.

Spørsmålet jeg sitter igjen med blir vel kanskje om det hadde vært bedre å lagt på en custom vifteløs kjøleribbe på et HD5850, hvis det finnes noe slikt, istedet for 5750 i CF. Evnt. en eller annen stillegående vifteversjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Visjoner:

Jeg vet at noen har modifisert Arctic Cooling Accelero S1 Rev. 2 slik at den passer på HD 5850. Tror jeg til og med har linket til det i en eller annen post, men hvor husker jeg ikke. Modifiseringen er at man må klippe av noen finner for å unngå konflikt med ene DVI-porten, samt at man har brukt litt andre kjøleribber på regulatorer.

Du vil kunne montere en saktegående vifte på denne om det skulle være nødvendig.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...