St Thicket Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har et par alufelger som jeg vil lakkere opp igjen. Noen som har anbefalinger av verksteder? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Utvilsomt her! Anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Utvilsomt her! Anbefales på det varmeste Takk! Har sendt dem mail, så får vi se om det er svar å få Lenke til kommentar
Indian Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Pulverlakkering må være bedre for felg.....500 kroner med sandblåsing og lakkering i farge som du velger selv. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Pulverlakkering må være bedre for felg.....500 kroner med sandblåsing og lakkering i farge som du velger selv. Hvorhen? Det var jo svært billig... Jeg har faktisk fargekoden til den originale felgen, og derfor trenger jeg ikke å finne en alternativ farge. Men så vet jeg ikke om originalfargen er pulverlakk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå