Noiz Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Derre som ikkje gidder å lære derre å bruke kontrollen kan berre kaste ps3en, og kjøpe derre ein PC... Eventuelt kjøpe en sånn ps3 mus? *Idiot* Ja, men det er berre dei som ikkje klarer og spille med vanlig kontroll som gjer det, det er rett og slett feigt... prøv og reis på eit mesterskap i feks COD 4 , da får du ikkje lov å bruke det Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg tror ikke alle som kjøper seg ps3 skal bli med på VM i cod. Det må være lov for folk å spille på det viset de selv vil. Om du er en sånn "hardcore" gamer som synes alle som bruker noen slags hjelpemidler er noob. Da kan du holde det for deg selv, ikke be de hive hele stasen. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Mus til ps3, blir ikke mer imba enn det.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg tror ikke alle som kjøper seg ps3 skal bli med på VM i cod.Det må være lov for folk å spille på det viset de selv vil. Om du er en sånn "hardcore" gamer som synes alle som bruker noen slags hjelpemidler er noob. Da kan du holde det for deg selv, ikke be de hive hele stasen. Eg sier berre det eg meiner, eg er ikkje noko hardcore gamer selv, og spiller selv bedre med mus og tastatur, eg berre synes at det er mest fair visst alle bruker konrtollen Eg forstår godt koffor noken vil velge den løysinga med mus. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=437468 hmmm... tøff sak. Skal kjøpe cod: mw2 snarest og er usikker på om jeg skal ta den til pc som jeg syns er den beste fps-platformen eller om det blir ps3. Har nettopp fått meg ps3 og det hadde vært kos å fragge terrorister i godstolen foran tv'n.... Spørsmål: den FragFX kommer med en mus og en en slags nunchuk-greie. Må man bruke begge deler f.eks i cod eller er det ment at man kan velge? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Du sikter med musa, og går med spaken på nunchucken. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 FragFX suger vel egentlig ganske mye. Den simulerer rett og slett bare analogspaken. Snakker om å gå omveier. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvilke andre veier er det å gå, når spillene ikke har støtte for mus/tastatur? Og hvis det skulle være støtte for mus, vil ikke da musa rett og slett simulere analogen? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tipper at sensitiviteten på den greia avhenger av hvor mye sensitivitet du kan stille på i spillet du spiller. Har feks ikke spillet noe særlig sensitivitets instillinger, får du en svært treg mus, det er iallefall min erfaring. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Skal være mulig å skifte sensitivitet på kontrollen, men hvis man ikke har mulighet til å slå av akselerasjon så er det jo epic fail. Lenke til kommentar
McEwan Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Tipper at sensitiviteten på den greia avhenger av hvor mye sensitivitet du kan stille på i spillet du spiller. Har feks ikke spillet noe særlig sensitivitets instillinger, får du en svært treg mus, det er iallefall min erfaring. Skjønner ikke hva du har prøvd da? Sensitiviteten stiller du direkte på musen og FragnStein'en som jeg nettopp kjøpte har 21 sensitivitetsinstillinger på PS3. Dette gjelder uavhengig av spillet. Den kan oppgraderes på software og firmware, og produsent er kjent for å gi ut oppgraderinger kjapt dersom noe mangler. Jeg har bare fått prøvd den en halvtime på Flashpoint, men foreløpig så innfrir den forventningene. Den virker solid og har en god tyngde. Litt hard på knappene, men det er visstnok bevisst for å kunne "kjøre den inn". Litt uvant å sitte med en kontroller i den ene hånden og musa i den andre (ikke få skitne tanker nå...), men den virket responsiv og nøyaktig. En stor og god musematte anbefales. FragFX suger vel egentlig ganske mye. Den simulerer rett og slett bare analogspaken. Snakker om å gå omveier. Det er vel ikke helt riktig. Den analoge spaken er bygd opp på en måte som gjør det vanskelig å være nøyaktig. Blant annet så vil feks hvor mye trykk du legger på spaken bestemme hastighet osv. Musen er som på en pc, rask og helt nøyaktig. Som jeg har nevnt tidligere, et godt eksempel kan være når man ligger med sniper rifla på litt avstand og målet er i bevegelse. Her må jeg ligge litt i forkant samt justere for avstand. Med spaken er det en øvelse i tålmodighet, med musa går det kjapt og nøyaktig, one shot one kill. Man kan sikkert bli relativt god med spaken også, men for min del så gav dette spillbarheten tilbake, det er vel det som teller? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ikke hvis det gir deg en fordel mot alle andre som spiller med vanlig pad. Lenke til kommentar
McEwan Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Det er sikkert riktig, men det er også en annen diskusjon. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Stikkord om Frag FX Pro: - Kvalitetfølese, midt på treet, ikke som logtech mus f.eks - Musen er for stor, mye legge hånda litt vel mye "over" musen - Softwaren støtter kun XP, prøvd utallige forskjellige ting virtuelt etc uten hell - Fikk til slutt flashet med siste firmware - Koblet den til PS3, dette virket overraskende bra, virket med en gang - Prøvde MW2, førsteinntrykk var CRAP! Etter mye finjusteringer ble det noe bedre, men laangt i fra bra. Mye "jittering"/hopping, endel delay (som en gammeldags trådløsmus) - Prøvde Killzone 2, samme problemet der, faktisk enda verre. - Skal opprette en supportsak mot splitfish nå. Min anbefaling er IKKE kjøp! Regner med min går i retur om ikke mange dagene. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er vel en smak sak det greiene der.. hehe FPS er kjekkest på Pcen synes jeg selv også. på konsoll synes jeg PS kontrollen er mye bedre enn xbox sin, og skjønner ikke hvordan folk kan foretrekke xbox kontrollen da det bare blir firkanta bevegelser Menmen.. får håpe du finner en løsning på det ! ; D Hva mener du at det kun blir firkanta bevegelser på xbox kontrolleren? Blir vel ikke noe mer firkanta der enn på ps3? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Fikk FragnStein'n idag, så skriver litt punkter om denne også. - Byggekvaliteten er bedre enn FragFX - Musen ligger bedre i hånda, den er litt mindre - Microbrytere på musen er bedre, ikke mye vandring - Drivere/software VIRKRER på win7/vista 64bit - Laser mot optisk på FragFX - Testet raskt i COD MW2, der virket den bra Jeg selger den pga jeg er ferdig med MW2 nå. Ligger på finn snart, ta kontakt om du er interessert Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg kjøpte Orange Box og har spilt det i sånn ca 10 minutter før jeg ga opp. Det var hysterisk vanskelig i forhold til på pc. Takker for tips om FRAG FX V2. Den skal vurderes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå