Gå til innhold

GPS i SONIM XP3 Quest - hvordan?


telefontuten

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en SONIM XP3 Quest. Den skal ha innebygget GPS i følge reklamen. Manualen tar meg til dit jeg kan skru GPS av og på, men så er det også slutt. Jeg ser heller ikke noe til posisjon eller programvare som kan vise noe som helst fra GPS'en.

Hva er det jeg ikke forstår? Må jeg installere noe program får å få dette til å virke??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjøpt en SONIM XP3 Quest. Den skal ha innebygget GPS i følge reklamen. Manualen tar meg til dit jeg kan skru GPS av og på, men så er det også slutt. Jeg ser heller ikke noe til posisjon eller programvare som kan vise noe som helst fra GPS'en.

Hva er det jeg ikke forstår? Må jeg installere noe program får å få dette til å virke??

 

Hei!

 

Eg har òg nett fått tak i denne telefonen. Eg har heller ikkje fått gps-en til å fungere. Dvs. du kan(muleg du må installere javaprogramma først), hente gps-data ved å gå til meny/verktøy/gps og aktivere og så til java eller applikasjoner/get gps data. Men dette er berre augnablinksverdiar. Dei endrar seg ikkje medan du flytter deg, og for å få nye verdiar, må du hente ein gong til.

 

Dette er vel ikkje akkurat turn by turn gps... For å få til det, må du opne Java-programma (AmAze), og dei treng nettilgang via GPRS-profil 5. Eg har abonnement frå Ventelo, og eg dei opnar profil nummer fire automatisk eller du kan laste ned løysinga frå nettet. Eg har prøvd å få verdiar så eg kan opne nummer fem sjølv, men merkeleg nok er det ingen der som ser ut til å skjøne kva eg snakkar om eller veit passordet. Korleis dette er med andre operatørar, veit eg ikkje. For nokres vedkommande får du oppgjevi data som du skal skrive inn, og da er det muleg du kan taste det inn på profil 5 i staden for 4. Du finn data frå fleire norske operatørar på Operamini på nettet, men eg har iallfall gjevi opp Ventelo i denne samanhengen. Eg skal prøve meg med nokre kontantkort frå andre selskap, for eg reknar i grunnen ikkje med at eg får pålitelege svar om eg ringer kundeservice i dei ulike selskapa. Fint om du gjev tilbakemelding om du får dette til i selskapet ditt.

 

Eg kjem elles til å sende inn telefonen min pga. mykje skurr og støy. Dei eg snakkar med, klagar alltid over at eg blir borte i skurr frå tid til annan. Med handsfree er dette betre, men det skal fungere utan! Anten tek mobilen inn støy, eller så er det for dårleg inntak. Korleis er telefonen din på dette feltet? Er det nokon vits i å tru det blir betre med ein ny?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Men no har eg fått ein ny på garantien, og den verka! - både den nye telefonen og supergarantien frå Sonim. Ny telefon kom på døra, og eg har enno ikkje send frå meg den gamle skurretelefonen. Eg har kontakta leverandørar av Java-programvaren for å få hjelp med gps og diverse, og det sit ein i Austerrike no med ein tilsvarande telefon for å finne feilen/evt. kva eg må gjera.

 

Servicen viser seg å vera upåklageleg både hos den eine og den andre...

 

 

 

 

Har kjøpt en SONIM XP3 Quest. Den skal ha innebygget GPS i følge reklamen. Manualen tar meg til dit jeg kan skru GPS av og på, men så er det også slutt. Jeg ser heller ikke noe til posisjon eller programvare som kan vise noe som helst fra GPS'en.

Hva er det jeg ikke forstår? Må jeg installere noe program får å få dette til å virke??

 

Hei!

 

Eg har òg nett fått tak i denne telefonen. Eg har heller ikkje fått gps-en til å fungere. Dvs. du kan(muleg du må installere javaprogramma først), hente gps-data ved å gå til meny/verktøy/gps og aktivere og så til java eller applikasjoner/get gps data. Men dette er berre augnablinksverdiar. Dei endrar seg ikkje medan du flytter deg, og for å få nye verdiar, må du hente ein gong til.

 

Dette er vel ikkje akkurat turn by turn gps... For å få til det, må du opne Java-programma (AmAze), og dei treng nettilgang via GPRS-profil 5. Eg har abonnement frå Ventelo, og eg dei opnar profil nummer fire automatisk eller du kan laste ned løysinga frå nettet. Eg har prøvd å få verdiar så eg kan opne nummer fem sjølv, men merkeleg nok er det ingen der som ser ut til å skjøne kva eg snakkar om eller veit passordet. Korleis dette er med andre operatørar, veit eg ikkje. For nokres vedkommande får du oppgjevi data som du skal skrive inn, og da er det muleg du kan taste det inn på profil 5 i staden for 4. Du finn data frå fleire norske operatørar på Operamini på nettet, men eg har iallfall gjevi opp Ventelo i denne samanhengen. Eg skal prøve meg med nokre kontantkort frå andre selskap, for eg reknar i grunnen ikkje med at eg får pålitelege svar om eg ringer kundeservice i dei ulike selskapa. Fint om du gjev tilbakemelding om du får dette til i selskapet ditt.

 

Eg kjem elles til å sende inn telefonen min pga. mykje skurr og støy. Dei eg snakkar med, klagar alltid over at eg blir borte i skurr frå tid til annan. Med handsfree er dette betre, men det skal fungere utan! Anten tek mobilen inn støy, eller så er det for dårleg inntak. Korleis er telefonen din på dette feltet? Er det nokon vits i å tru det blir betre med ein ny?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Heisan, gå i menyen /innstillinger /nettverk /tilkoblinger eller noe i den duren (har ikke telefonen her) der finner du GPRS instillinger med 5 profiler. på profil 5 skal du legge in din nettverksleverandørs APN ikke noe annet skal vere nødvendig. ikke passord ikke proxi osv.

 

Til deg som hadde Ventelo:

http://www.ventelo.no/bedrift/kundeservice/faq/spørsmal-og-svar/05.10.2009-hva-er-tilgangspunktnavnet-som-skal-brukes-i-oppsettet-pa-mobiltelefonen.html

 

så skal internett funke på mobilen

 

Det jeg fikk problemer med var Java programmet amAze den henger pare

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

"En liten bump"

 

Hvordan fungerer egentlig GPSen i XP3 Quest (Pro) i bruk? amAze? Er den avhengig av GSM-dekning for å fungere?

Jeg har i utgangspunktet bare behov for kart-koordinater, men de bør oppdateres fortløpende (3-4 sekunders intervall). Forskjellige koordinatformater er også et pluss. Og det må selvfølgelig fungere knirkefritt selv om GSM-dekningen er borte vekk.

Kartlesing på en så liten og lavoppløst skjerm er håpløst og sannsynligvis helt ubrukelig, så det hadde vært greit om det gikk an å deaktivere det.

 

De testene og videoene jeg finner rundt om kring er bare nerdete knuse-tester. :hrm:

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Jeg har en Sonim xp 5300 force. Når jeg er på internettjenester og velger hjemmeside, søker den opp og like før den er oppe og går , får jeg beskjed om at det er incufficient memory. Hva skjer. Er minnekortet for lite eller. Har 8 gb micro sd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...