MixMad Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hei Er det noen som vet om det er mulig å brenne som svcd på en dvd plate? slik at det er mulig å se den på en dvd spiller? Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Det går ikke ann slik at det blir DVD-kompatibelt. Har du en veldig fleksibel spiller kan du bare brenne dem inn som filer. Går ikke det kan du forsøke oppskriften som ligger på doom9.org. Let under Guides/Format conversion. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Det går an jo.... hmm... måtte svare her fort men jeg har testet det . Hele poenget er jo at man da kan få 2 til 3 filmer på 1 DVD. Ok.. nå skal jeg se om jeg finner progsene og oppskriften.. Stay tuned Lenke til kommentar
picachu Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 ahh... det tok litt tid http://www.svcd2dvdmpg.com/SVCD2DVDMPG/? Der tenker jeg du finner det du leter etter. Lenke til kommentar
MixMad Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 takker, skal prøve det ut. Hvis det funker så for jeg plass til 3-4 filmer på en dvd plate :-) Lenke til kommentar
epsil Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 DVDRHelp.com sin DVD-SVCD-veiledning er også grei. Lenke til kommentar
steira Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Bare kjør svcd fila igjennom en MPEG Encoder, feks. Mainconcept mpg encoder eller (Tsunami encoder) dette går meget raskt hvis du har en rask cpu. Jeg har en P4 2.4 Ghz ,og det tar ca. 25 minutter å konvertere 700 mb. Jeg gjorde dette nettop med Matrix Reloaded som er på 3 svcd plater. når alle 3 platene var ferdig konvertert ble det til sammen 6.5 Gb, så laget jeg dvd folder på Hd`n ferdig med alle vob filer og ifo, så kjørete jeg hele mappa gjennom DVD SHRINK (veldig bra Program og meget raskt) Resultatet ble 4.3 Gb som akkurat gikk in på DvD plata....... Lenke til kommentar
Maestro73 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Du behøver ikke kjøre filene gjennom en mpeg encoder enda engang! Bruk dvdLab 1.1. får vel 5 svcd filer på hver dvd plate. Lage meny å hele pakka.. Ikke minst kan du rippe lyden separat og få ac3 eller dts lyd på svcd filmene dine... kjekt ? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå