Karl_O Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Heisann! Har plassert oppgavelinjen stående, til å begynne med vistes bare klokkeslettet i systemstatusfeltet, men nå vises i tillegg dag og dato. Dette fører til at oppgavelinjen øker 50% i bredde, noe jeg helst vil unngå! Finner ikke ut hvor jeg kan endre dette tilbake til kun klokkeslett. Noen som vet? Mvh Yazzi Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 låse oppgavelinjen? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har plassert oppgavelinjen stående, til å begynne med vistes bare klokkeslettet i systemstatusfeltet, men nå vises i tillegg dag og dato. Dette fører til at oppgavelinjen øker 50% i bredde, noe jeg helst vil unngå! Finner ikke ut hvor jeg kan endre dette tilbake til kun klokkeslett. Noen som vet? Sammenhengen er motsatt: Fordi oppgavelinjen er dobbelt så bred, så vises også datoen. Gjør oppgavelinjen smalere, så forsvinner datoen. Dette gjelder når du har oppgavelinjen horisontalt nederst også. Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Har plassert oppgavelinjen stående, til å begynne med vistes bare klokkeslettet i systemstatusfeltet, men nå vises i tillegg dag og dato. Dette fører til at oppgavelinjen øker 50% i bredde, noe jeg helst vil unngå! Finner ikke ut hvor jeg kan endre dette tilbake til kun klokkeslett. Noen som vet? Sammenhengen er motsatt: Fordi oppgavelinjen er dobbelt så bred, så vises også datoen. Gjør oppgavelinjen smalere, så forsvinner datoen. Dette gjelder når du har oppgavelinjen horisontalt nederst også. Dette fungerer dersom jeg har oppgavelinjen liggende, men det fungerer ikke stående... Dette er litt rart ettersom jeg i begynnelsen kun hadde klokken. Det som bestemmer minimum bredde på min stående oppgavelinje er altså nå dag/datovisningen. Dette er uavhengig om jeg benytter små eller store ikoner. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hmm .. Hva med følgende: 1) Slå av visning av klokken 2) Gjør taskbar smalere 3) Lock taskbar 4) Show the clock ? Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Hmm ..Hva med følgende: 1) Slå av visning av klokken 2) Gjør taskbar smalere 3) Lock taskbar 4) Show the clock ? Ser ikke ut som om det er noe mer å hente... men,men... bare som en bagatell å regne, får leve med det Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Slå av Windows-klokka og bruk et 3.parts-alternativ som kan konfigureres mye bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå