arielfaaland Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Når jeg tar og lagrer en fil fra premiere og tar også brenner den ut på en SVCD så må den decode eller noe sånt, men når brenningen er ferdig blir det jo så dårlig kvalitet! hva skal jeg lagre det som (jeg lagrer det som pinnacle avi greia) Lenke til kommentar
fudge^^ Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 svcd er vel 480x576 oppløsning skulle vel vær grei nok kval. Sikker på at du brenner den ut i svcd og ikke vcd elns.. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 foresten... jeg brenner det jo ut i VCD fordi det kommer opp at ikke denne filen kan impoteres i SVCD (det går jo bra i VCD) Lenke til kommentar
Mikeey Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 i premiere har man mulighet for å exportere via adobe mpeg encoder. der kan du exportere til mpeg2 format altså svcd. og så er det bare å brenne ut med nero eller lignende Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg kunne lagre filene som mpg2 før men nå måtte jeg kjøpe det greia... Har oxo et program der du kan lagre fra avi til mpg2. Det burde jo å gå! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Du kan bruke TMPGEnc og CCE til MPEG-2-enkoding, men gratis MPEG-2-enkodere skal du slite litt med å finne, tror jeg. TMPGEnc har 30 dagers gratis bruk av MPEG-2-enkoderen, tror jeg. 2-pass VBR burde gi et bra resultat. Men VCD skal da ikke bli så særlig fælt så lenge du har litt peiling. Pass på at bitraten ikke er satt for lavt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå