Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Plutselig blir musepekeren stor, faktisk flere ganger så stor som den egentlig er. Dette har skjedd to ganger nå, og eneste måten jeg har funnet ut å løse det på er å restarte. Noe jeg selvfølgelig ikke har lyst til å gjøre ofte. Det har skjedd to ganger. I Windows og i Eve Online (musepekeren blir større i andre applikasjoner og). Kjører: Windows 7 Home Premium 64bit. Intel I5 750 Gigabyte P55 UD4 hovedkort Radeon 5770 Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Nå har det skjedd flere ganger. Tok en restart sist gang, da går den tilbake til normal, men etter 10min ble den stor igjen. Hvis jeg velger "vis pekespor" i alternativene for musen blir den liten igjen. Men det hjelper lite da musepekeren blir stor igjen så fort jeg går inn i et annet program. For eksempel Eve. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Du er ikke alene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1161273 Men står ingen løsning der, men du kan jo spørre i den tråden, siden trådstarter ikke har postet lengre, så har han kanskje funnet løsningen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Takk skal du ha, skal ta en kikk der Lenke til kommentar
Lundig Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Takk skal du ha, skal ta en kikk der Hei!. Funnet løsning? Fant en link der det sto at skjermkort driveren kan være synderen. Fikk nemlig denne feilen rett etter at jeg kjøpte nytt skjermkort og installerte ATI i stedet for Geforce. Oppdater driveren! Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) . Endret 8. mars 2010 av antec900 Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har hatt akkurat samme problemet, men å oppdatere drivern har ikke hjulpet meg..? jeg har heller endra oppløsninga ned- så tilbake til normalt. kjører så godt som likt oppsett som deg men 5870 og UD3 typen! det skal ikke være sånn, det iriterer meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå