John Keats Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Vanskelig å si hva du skal gjøre men når noen klarer å få til noe som dette her så vet jeg at rettferdighet finnes noen ganger i verden. Åhahahaha så utrolig latterlig bra. Gjør det samme :-) Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Hva man kan gjøre når forloveden er utro? Jeg ville sluttet med å omtale henne som min forlovede. Endret 9. november 2009 av Kloever Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kommer jo litt an på hva slags forhold du har til dine foreldre. Mulig jeg hadde fortalt det til dem slik at de kan få en forståelse for hva som plager deg. Kanskje med din bror tilstede, slik at han har mulighet til å si om det er sant. I verste fall kan det jo hende din forlovede og din bror forlover seg... Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Se filmen hos Youtube Hør på pimpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå