Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kan en gjøre når forloveden er utro

Gjest Guest_Fredrik

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Fredrik

Jeg blir deprimert bare av å sitte her og skrive om dette. Jeg og min kjære forlovet oss i sommer og alt virket helt topp og har aldri følt en sånn, hva skal jeg si, trygghet og varme for å virkelig være forlovet med noen. Vi elsker hverandre og har en dyp dyp romanse og forelskelse mellom oss. Etter hvert som høsten kom så merket jeg at hun var så rar utenom det vanlige og hun snakket forvirrende, hun virket glad og slikt men hun snakket bare som om hun så rett forbi skuldrene mine med store øyne. Det var vel i denne perioden jeg ble mistenksom, spesielt når hun begynte å snakke positivt om fremtiden vår, det var som om hun ikke var tilstede, men hun smilte og snakket varmt om fremtiden vår, men noe var ikke rett.

Jeg gjorde som enhver gutt ville gjort, gå igjennom mobilen og snoke rundt i sakene hennes så finner jeg det utenkelige. Hun har hatt sex med min bror. Jeg hadde bare lyst til å skrike, hvordan skal man komme seg ut av en slik fortvilelse og sorg, det gjorde skikkelig vondt og det føltes som om broren min plutselig forsvant ut av det "kammeret" jeg alltid har hatt han i min sjel. MIN egen bror, hvordan kan han gjøre dette. Jeg har enda ikke konfrontert han med dette men jeg har tatt det opp med min kjære, hun benekter ingenting men hun prøver å ro unna så godt som hun kan. Jeg fatter ikke at folk ikke tenker og hvorfor MÅ man absolutt gjøre dette med min aller nærmeste, kunne hun ikke valgt en av mine venner istedet, av de milliarder av mennesker i verden så måtte hun velge han. Herregud for en situasjon jeg er i, det er helt uvirkelig og ubeskrivelig.

Dette er ikke bare utroskap, dette er familiære greier og jeg har virkelig ingen anelse hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir sint når jeg leser dette! ikke på deg, men på din bror og forloveden din.. Det går bare ikke ann!!! Kanskje hun ikke var klar for å forlove seg.. Hun har misbrukt tillitten din og gjort noe som er totalt uakseptabelt.. hun burde krabbet på knærne sine for å gråte etter tilgivelse... Og han broren din, at du ikke har sagt noe til han enda er jo helt utrolig, du må jo si noe!!!! At han kan gjøre dette mot sin egen bror, som har forlovet seg og greier. Ærlig talt så synes jeg ikke hun fortjener deg... Ingen forklaring er god nok til å bli godtatt!

Jeg kan godt forstå at det er vanskelig, og hvis du vil fortsette med henne så må hun i det minste legge ALLE kortene på bordet slik at du kan begynne å stole på henne igjen.. Men hadde det vært meg hadde det vært over og ut!

Lenke til kommentar

Det du skal gjøre nå, er å ta tilbake på den måten som er best for deg. Du må tross alt være ærlig med deg selv; Du kan ikke være sammen med henne lenger. Bryt all kontakt! Det du så skal gjøre er å gå rundt til alle å si hva som har hendt. Til foreldrene dine, til familie, til venner, ja til all bekjentkrets. Dette vil nok være en god medisin for broren din/forloveden din. Tenk den skammen broren din vil føle. Han har fuckket opp livet ditt på det aller helligste. Dette er ikke noe man bare tilgir. Broren din er en drittsekk. Han er ikke glad i deg når han gjør sånn. Få sannheten frem+ at du gjerne kan gi han en midt i tryne..Lykke til. Har stror sympati for deg hvertfall!

Lenke til kommentar

Utroskap skulle vært straffet med et skudd til bakhodet. Men, ned på jorden igjen. Brutalt skal det være, kutt all kontakt. Hun er ingenting å samle på, forholdet deres er ødelagt. Dere kan klare dere "fint", men dette vil alltid komme opp igjen og til slutt vil det ta livet av forholdet deres. Så ikke kast bort tiden. Sykt at broren din gjorde dette, en ting er jenta. Der kan man aldri være helt sikker. Snakk med foreldrene dine, de burde gjøre broren din arveløs.

Endret av Algific
Lenke til kommentar

Poenget er at du ikke må vise svakhet. Mistenker deg for å være litt myk og naiv(men hvem er ikke). Slå hardt ned på det. Vis deg som alphamalen. Du har nå en mulighet til å utsøte broren din fra famlien og bekjentkrets. Det er så forferdelig gjort av broren din at jeg at jeg tror at han vil bli hata. Forloveden din kan jo bare dra seg til helvete. Kutt all kontakt. Kast klærne hennes ut av leiligheten og spark hun ut.

Lenke til kommentar

Jeg forstår at det der svir noe veldig! Geez, vet ikke hva jeg hadde gjort.

Jeg prøver å sette meg inn i situasjonen din men det er umulig siden jeg ikke har opplevd det selv. Jeg opplevde dette med ett ungdomsforhold jeg hadde, der kompisen min og dama mi gikk bak ryggen min. Så det blir vel noe av det samme i mye mindre skala/grad.

Men sånn sett "utenfra" - fra min kyniske og objektive side, så ville jeg kutta ut dama tvert! Samme hvor glad jeg var i henne. Hun tar ikke forholdet seriøst og dette er ærlig talt ikke noe å satse på. Hvis du tilgir henne kan jeg nesten garantere mer heart-ache senere. Og personlig ville jeg aldri klart å være i samme rom som dama/ex-dama og broren min igjen.

Jeg ville deretter tatt opp og lagt frem bevisene for broren min. Og forklart for han hvilke konsekvenser dette får for min tillit til han, og hvordan dette har såret meg. Men han er jo i nærmeste familie, så man må bare håpe at han tar poenget og ikke gjør det igjen. Og at han angrer. Forholdet innenfor familien leges nok over tid.

Lenke til kommentar

Kødder du med meg nå? Dette her føyer seg fint inn i rekken av historier som er for syk til å være sant. Din egen bror har hatt sex med din forlovede!? Dette her har jo ødelagt absolut alt. Dere kan jo aldri gjøre noe i familiesamenheng lenger, og nå har du vanligvis to mennesker som har sviktet deg på det sterkeste å forholde deg til - mot en person som ville vært vanlig. Kan jeg få spørre hvordan dette har skjedd? Håper for deres del at dette er gjort i vill narkorus.

Jeg hadde definitivt ikke klart å leve i et forhold hvor min egen forlovede hadde knullet min egen bror. ALDRI! Totalt uakseptabelt og jeg hadde mye heller levd lykkelig som ensom enn å leve ulykkelig i et forhold.

Hadde først og fremst tatt kontakt med min bror uten å si noe om hva jeg vet, så hadde jeg nok gitt han en kraftig en midt i trynet. Dumpet ludderet av en dame og spredd det ut over alle kretser. Dette er noe folk hadde snakket mye om! Hva tror du? Det hadde vært det store samtaleemne blandt hennes venner og din brors venner. De hadde nok mistet enormt mye respekt, og det hadde de fortjent. Når foreldrene dine får nyst i det, så er nok broren din arveløs ja. Familieskandale vil jeg gå så langt som å si at dette her er!

Lenke til kommentar

Mener å huske en historie hvor et offer i denne situasjonen latet som ingenting, helt til bryllupet(eller en annen stor familiemiddag?), hvor h*n hadde lagt bilder av partneren og den andre under alles tallerkener, uten å si et ord. Kan jo skape en artig skandale som svir godt for begge. Jula nærmer seg jo..

Lenke til kommentar

Det viktige her er at om noen skal miste ansikt er det ikke trådstarter. Jeg tror jeg hadde fått lyst til å forlate alt og alle og flytte langt vekk hvis dette skjedde med meg, men det ville selvfølgelig ikke vært riktig. Bli der du er, det er din bror og din "forlovede" som må vike. Du bestemmer. Det er derfor dette ikke bør hemmeligholdes, i hvert fall ikke for de det betyr noe for. Hvis ikke kan det se ut som om du er urimelig.

Lenke til kommentar

I mange tilfeller ville jeg tro at ting kan la seg løse, men i dette tilfelle ville ikke engang jeg kunne klare å forsvare på noen som helst måte.

Du har blitt sviktet og dolket i ryggen av to personer som i utgangspunktet skulle være der for deg.

Din forlovede og din bror.

Jeg sier som flere andre, bryt med henne og din bror.

Når du har brutt med dem, vær saklig når du forteller dette til dine foreldre og felles venner. Fortell grunnen til at dere ikke er sammen lenger, men ikke vis følelser om dette.

Siden han er din bror, så må du fortelle dine foreldre om at du etter dette ikke kan ha kontakt med han, og be de være så snille å respektere dette.

Jeg synes virkelig synd på deg.

Lenke til kommentar

Hva med å knulle søsteren hennes hvis hun har noen? Da får hun smake sin egen medisin.

Men den beste løsningen er nok å slå opp med henne brutalt og fortelle om dette til alle du kjenner. Det fortjener forloveden din og broren din virkelig. Håper det går veien for deg og at du gjør det rette, lykke til!

Lenke til kommentar

Prøver å få en versjon av dette svaret inn i alle utrotråder, for jeg synes det var en jævlig god idé:

Ha sex med hun en siste gang, etter akten kler du på deg med en gang, tar en femtilapp ut av lomma, legger den på nattbordet hennes så sier du takk og går.

(Ideen er noen helt andre enn min sin)

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar
Siden han er din bror, så må du fortelle dine foreldre om at du etter dette ikke kan ha kontakt med han, og be de være så snille å respektere dette.

Jeg synes virkelig synd på deg.

Enig, bortsett fra at TS ikke må føle seg tvunget til noe av oss. Det er nok mest sannsynlig og helt i orden at han ikke ønsker kontakt med broren, men hvis det av en eller annen grunn er annerledes er han ikke forpliktet til å handle på noen bestemt måte. Det viktige her er at han ikke trenger å unnskylde seg. Ber han broren om å bokstavelig talt dra til helvete, er det nesten rimelig. Situasjonen er dog alvorlig for flere enn ham, og det er sannsynligvis flere uskyldige parter som blir berørt.

Lenke til kommentar

Må være det verste noen kan gjøre, når det kommer til å være utro med noen.

Føler virkelig med deg, må være et helvete å gå gjennom!

Hadde vært brutt forlovelsen og all kontakt med henne, hva jeg ville ha gjort med min egen bror vet jeg ikke helt eller hadde vel gått for å ikke snakke med han mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...