Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med aktivering av Windows XP SP2

Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke om dette var det riktige forumet.

Jeg har en bærbar datamaskin som jeg reinstallerte Windows XP på for en ganske god stund siden fordi den sluttet å virke. Nå har jeg ikke brukt den på flere måneder og jeg aktiverte ikke Windows XP sist gang jeg brukte den.

Når jeg logger på datamaskinen så står det at jeg er nødt og aktivere for å komme meg inn, og da får jeg alternativet og aktivere over internett, men datamaskinen mangler nettverks driver. Så det jeg lurte på er, kan jeg bare installere driveren over på en CD også blir den installert der det står "Checker CD-rom"?

Eller går det bare an og installere driveren når jeg er INNPÅ pcen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, velg aktiver over telefon så snakker du bare direkte med Microsoft. Dem er svært hyggelig og ordner nok opp for deg lett. Har installert XP noen hundreganger og ofte har ikke aktiveringen gått i orden automatisk selv om man har brukt kode som står under PC. Etter en kort telefon er alt iorden. Spesielt hvis du har brukt standard OEM plata og ikke recovery partisjon/CD som fulgte med maskinen.

Lykke til.

Hei, vet ikke om dette var det riktige forumet.

Jeg har en bærbar datamaskin som jeg reinstallerte Windows XP på for en ganske god stund siden fordi den sluttet å virke. Nå har jeg ikke brukt den på flere måneder og jeg aktiverte ikke Windows XP sist gang jeg brukte den.

Når jeg logger på datamaskinen så står det at jeg er nødt og aktivere for å komme meg inn, og da får jeg alternativet og aktivere over internett, men datamaskinen mangler nettverks driver. Så det jeg lurte på er, kan jeg bare installere driveren over på en CD også blir den installert der det står "Checker CD-rom"?

Eller går det bare an og installere driveren når jeg er INNPÅ pcen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...