Manlulu Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg hadde ute en film ca 2 år på youtube. Så pluttselig en dag, så fikk jeg en epost om at den var sletta, pga sangen jeg brukte helt på slutten. Hadde mange sanger iløpet av filmen. Poenget er at jeg iløpet av dette året har sletta filmen, men og vil fortsatt ha den. Er det mulig å få den tilbake på et vis. Set nå at youtube har lakt den ut igjen, uten lyd. Må ha lyden. Var mye tid i redigering der Noen som vet om jeg kan kontakte dem eller noe? Går jo Fa*n ikke an å finne ei jævl* epost adresse der. Beklager om dette er feil plass å skrive.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Prøv å nedlast filmen og se om lyden er der: http://keepvid.com/ Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 hmf nei.. vil ikkje ta filmer fra youtube.. fikk tatt ned en fin fram youtube som låg på nettavisen.no, men ikke fra selve youtube.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå