Gjest Guest_Guest_* Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har ikke konfrontert tauere enda, men jeg så en video om det og tankene begynte å svirre hvis jeg skulle komme i en slik situasjon. HVIS du har feilparkert og en tauebil skulle komme for å taue vekk bilen din og du akkurat kom i siste liten, han begynner å skal taue vekk bilen din. Hvis man klarer å komme seg i bilen og kjøre avgårde før han rekker å koble opp bilen til tauebilen, er dette lovlig eller kan han anmelde dette? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har du noe relasjon til føreren av tauebilen? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art. dessuten er tråden feilpostet. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg