Nvidia-Thomas Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei. Jeg laget en post tiligere ang oppgradering av cpu/hovedkort å skjermkort pga cpuen yter dårlig. Jeg har nå tatt noen print screens av Maskinen i idle å under press. Tatt da GTA IV og Operation flashpoint Dragon riseing som test objektiver. Har også 3D mark men jeg vil ikke ha noen poeng her, jeg vil bare vite om jeg kan bør overklokke. Idle GTA settings GTA etter rund 20 min i byn med 5 stjerner å mye rundt meg OF Dragon Riseing settings OF Dragon Riseing Så kan jeg overklokke uten at det blir for varmt? Kanskje ikke skjermkortet for det er litt hot hot fra før ser jeg. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg kan si deg med en gang at ikke Speedfan måler rett. Lenke til kommentar
Nvidia-Thomas Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Jeg kan si deg med en gang at ikke Speedfan måler rett. Litt derfor jeg valgte å ta ibruk alle målerene jeg viste om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå