mandela Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 hendelsesforløp: 1. maskinen har stått i oslo og har aldri krasjet eller vist tegn til problemer (ca. 6 måneder) 2. i går kjørte jeg maskinen til fredrikstad i bagasjerom på en bil. Det regnet voldsomt og det var stor luftfuktighet. 3. slo på maskinen i dag og når jeg slår den av, så starter den på nytt uansett. 4. har prøvd å velge slå av i windows, linux, knoppix (OS på CD), SuSE 8.2 live eval. det samme skjer hver gang. den starter om igjen. Jeg må ta knappen på kabinettet for å få slått den av. hva kan være feilen? trenger support Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Sjekk om ledningene sitter der de skal....mener altså ledingene til start knappen. Eller så kan du jo tørke maskinen din EKSTRA godt med hårføner... Er jo mulig du har fått litt vann et sted hvor det egentlig ikke burde være vann :wink: Lenke til kommentar
EGGE Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Prøv å start maskinen med åpent kabinett, og trekk ut ledningen til på-knappen. Prøv å avslutt. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 fant ut hva feilen var. Pinnacle firewire kort (som jeg satt inn i ettertid) gjør at maskinen rebooter. hvorfor, vet jeg ikke, men når den er ute av maskinen, oppfører den seg helt vanlig. Er det bare inkompatibilitet eller er det noe jeg kan gjøre for å få den til å fungere? har prøvd alle pci-slots Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå