Barryl Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har problemer med at jeg blir alt for fort ophisset og får ereksjon bare med litt klining og "tafsing" med dama på sofaen uten at vi er på vei til og gjøre noe mere seksuelt, er irriterende og ikke kan kontrolere det. Noen som har noen tips hvordan jeg kan holde ereksjonen nede lengre? Takk på Forrhånd! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Klining og tafsing er veien til mer, det er derfor det våkner nedi der Lenke til kommentar
Barryl Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Klining og tafsing er veien til mer, det er derfor det våkner nedi der Veldig sant Men skulle gjerne likt og holdt ut litt bedre Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvordan Holde Ereksjonen Nede? -Gaffateip? Men seriøst, det er da ingenting negativt i at den våkner, det er normalt, spesielt om du er ung og er stappa med hormoner. Om du sliter med å holde ut med sex så kan du prøve å ta en runk først. Og husk at det ikke er noe i veien for å kjøre på flere ganger. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Slapp av, det der forsvinner når du kommer i 40-50årene Det kan være litt pinlig i puberteten når man får stå ut av intet og skal fram på tavla i en skoletime Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Du kan prøve å tenke på helt andre ting. Funker for meg. Sitter f.eks å tenker på hvordan jeg skal komme meg hjem fra by'n eller no sånt. Men er dama for flink så har jeg ikke sjangs. Da må jeg prøve å tenke på stygge damer eller noe sånt. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Tenke på leverpostei har av en eller annen grunn blitt en klasikker her i området Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Tenkt på noe annet, ikke la det gå så inn på deg det dere driver på med. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Poenget forsvinner ikke om man sitter og tenker på leverpostei istedet, altså? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Situasjon: Du sitter og kliner med dama. Dama synes du ser litt betenkt ut. Diskusjonen blir noe sånt: Dama: Hva er det du tenker på (alle jenter vil at du skal si at du tenker på dem selvfølgelig). Hun sier det med en veldig søt stemme Du: Hmmm Leverpostei Så er saken løst. Kanskje ikke dama vil kline mer men men. Du slipper probleme at minstemann reiser seg. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) seriøst Dette er lett, men jeg legger i spoiler, fordi det er litt drøyt. Se for deg besteforeldrene dine bedrive analsex å lese det som står i denne spoileren kan gi deg varige skader. Endret 8. november 2009 av Madeo Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Madeo; Legg ved en advarsel at man kan få varige skader... Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har fått følelsen av at dette går over etterhvert som du får tafsa litt mer og mer. Bli litt vandt til situasjonen.. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg kom over denne videoen så følte for å poste den: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg