Plinge93 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei! Jeg lurte på om jeg har muligheten for å bruke videokameraet mitt (Sony DCR-SR75) som webcamera. Jeg har søkt på google, men der finner jeg bare for dv-kameraer som har firewire-port, noe jeg ikke har på kameraet mitt. Takker for svar! Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar
swahili Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvis du har en vanlig usb kabel til kamera tror jeg det er mulig. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Jeg trodde også egentlig det, men når jeg kobler til med usb, får jeg valget mellom å koble til med harddisk eller minnebrikke og å skrive ut. Når jeg velger noen av dem står det bare "Connected. Do not unplug USB cable. Do not turn off." Jeg får også kameraet opp som en vanlig flyttbar disk. Jeg har ikke funnet noen plass der jeg har muligheten for noen "capture mode" eller lignende, der jeg får se akkurat det samme som er på skjermen på kameraet. Dersom jeg bare trykker "X" og går utav når det som kommer opp når jeg kobler til med usb, skjer det ingen ting. Kameraet oppfører seg som om det ikke er koblet til, og det samme gjør PC-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå