Gå til innhold

Går det ann og vinne i lotto ?

spetwols

Anbefalte innlegg

Hei. Litt rart og sitte og tenke på dette. Men alle tenker jo det går ikke an og vinne i lotto!

Jeg pleier og spille lotto men jeg veit jo at jeg aldri vinner. det er umulig. men alikevel. Alle tenker jo sånn. Men alikevel er det jo alltid noen som vinner.

hehe blei litt vanskelig og skrive hvordan jeg tenker det men det er noe og tenke på ja!

Men prøv og tenk på samme måte og skriv gjerne her hva dere tenker :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke sjangsen for at jeg vinner noe stort er så høy, men jeg liker å ha litt spenning i hverdagen, så ejg spiller hver lørdag. Blir like skuffa hver gang jeg ikke vinner :( Onkelen til samboeren min vant 350k på extra for ett par år siden, så det er mulig :!:

Lenke til kommentar

Så stor er sjangsen for å vinne i lotto regnet ut: http://www.abcnyheter.no/node/32967

Norsk Tipping sa det jo så fint selv:

Norsk Tipping på Hamar skal selv ha beskrevet vinnersjansen slik: Dersom du setter deg på toget fra Oslo til Bergen med bind for øynene og en tennisball i hånden, og noen har satt ut en bøtte et sted langs strekningen, er det like stor sjanse for at du klarer å slippe ballen oppi bøtten mens toget kjører forbi som å vinne 1. premien i Lotto.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...