jahas Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Må ha ny blekkpatron til min Canon Pixma MP240 og lurer på hvor jeg kan få tak i den billigst mulig. Noen som vet? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 bare ikke kjøp uoriginale du.. disse har lett for å lekke, tette seg, eller gjøre at printeren ikke funker når de sitter i.. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Se denne tråden Jeg skal bestille nå, og endte opp med http://www.shopping4net.com/ Lenke til kommentar
jahas Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Se denne tråden Jeg skal bestille nå, og endte opp med http://www.shopping4net.com/ ok, takker, det gjør jeg oxo Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Fikk pakken i dag, temmelig fornøyd med leveringstid! Har ikke testet patronene, men så lenge jeg ikke har blitt lurt (og det satser vi på jeg ikke har), kan jeg anbefale Shopping4Net. Reagerte forøvrig på at de ville ha fødselsnummer, og krevde kjønn i registreringen. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Fikk pakken i dag, temmelig fornøyd med leveringstid! Har ikke testet patronene, men så lenge jeg ikke har blitt lurt (og det satser vi på jeg ikke har), kan jeg anbefale Shopping4Net. Reagerte forøvrig på at de ville ha fødselsnummer, og krevde kjønn i registreringen. De krevde bare fødselsnummer hvis du ville betale meg giro, betalte du med nettbank trengte du ikke oppgi det, noe jeg ikke gjorde. Har ikke fått min ennå, regner med den er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Derfor jeg skrev "ville ha" i motsetning til "krevde" Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Derfor jeg skrev "ville ha" i motsetning til "krevde" hehe, tar den ;P Lenke til kommentar
jahas Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Derfor jeg skrev "ville ha" i motsetning til "krevde" I dag fikk jeg min Er de btw orginale? Endret 23. november 2009 av jj_89 Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har ikke prøvd de ennå, men de skulle være originale, så jeg antar det. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Har ikke prøvd de ennå, men de skulle være originale, så jeg antar det. ok;) Lenke til kommentar
bmw318 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) ville sjekket priser hos blekkexpress også. Endret 3. desember 2009 av bmw318 Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hører at de spammer rundt på forum, det gir ikke noe seriøst inntrykk... Lenke til kommentar
K_59 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hører at de spammer rundt på forum, det gir ikke noe seriøst inntrykk... Hei, sist jeg bestilte blekkpatroner til min 'HP Photosmart pro B8850' var det fra yaha.no. var faktisk noe billigere enn hos Shopping4net. Mvh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå