Gå til innhold

Noen erfaringer med parykker


Anbefalte innlegg

Hei,

noen som har erfaring med parykker til daglig bruk (altså ikke teater og film) her?

 

Har begynnt å miste håret og dersom jeg får lyst på lenger hår så lurer jeg på om det er et alternativ i noen.

 

Er det ubehagelig å gå med, varmt? Synes det at en har parykk?

 

Hvor får en tak i det, og er det noe som bør prøves eller noe en kan bestille på nettet? Hvor mye må en regne med å bruke for en allright en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men om du er litt oppi åra ser jo mange bra ut selv om de begynner å miste håret.

 

Kjenner fler både i familie og utenfor som har brukt parykk i forbindelse med cellegiftbehandling. Har ikke hørt noe merkverdig prat om at det klør eller er spesiellt varmt. Parykker ment for hverdagslig bruk er noe helt annet en det du eventuelt har brukt på fest. Du bør vel være mest mulig blank under for at den skal virke så naturlig som mulig og jeg kan se for meg at det vil hindre svette og kløe utover det som er vanlig.

 

Det vil nok synes for dine nærmeste om du skifter farge eller merkbar fasong over natten, men ellers skal det vel se ganske ålreit ut. Selv om jeg visste at mamma brukte det, så jeg det ikke når jeg vendte meg til det. Hun har nesten samme hårsveis idag faktisk, uten parykk vel og merke. Så vil nok tro at mange er fornøyde.

 

 

Pris? Jeg er ikke rett mann å spørre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...