wetwilly Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei alle sammen, jeg sitter nå og skal ha slettet alle doble spor i itunes og iphoto og andre filer som ligger dobbelt på harddisken. Noen som vet om en komando jeg kan skrive inn i terminalen som finner duplikater og sletter doble filer? evt finnes det gratis programmer som gjør det samme? Mvh Wetwilly Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du kan jo prøve denne. Det er ikke gratis, men du får en demo som du kan bruke nå denne gangen hvertfall. Det fungerer utmerket! Lenke til kommentar
wetwilly Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Du kan jo prøve denne. Det er ikke gratis, men du får en demo som du kan bruke nå denne gangen hvertfall. Det fungerer utmerket! Tusen takk, denne er vel egentlig det eneste programmet jeg ikke har prøvd. Finnes det noen måter å slette duplikate på i terminal? jeg kommer tilbake med mer info når jeg har fåt testet Araxis Find Duplicate Files 2009.65 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå