Gå til innhold

Hvordan ser man at en bilett er ekte ?

spetwols

Anbefalte innlegg

Heisann. Kjøpte a-ha bilett av privat fyr for noen dager siden. til i morgen.

Men har begynt og lure litt. Fyren virka ganske serriøs og orntlig. men biletten skiller seg ut fra de andre jeg har sett på finn.

Kan legge ut et bilde av en bilett : det er ikke min men en fra finn.no. Alle bilettene som ligger der er like. men den ligner ikke helt på den jeg kjøpte.

post-164716-1257453353_thumb.jpg

Biletten min har:¨

-Svakere farge

-Den har ikke de to linjene som står på strek koden. de 2 som går fra hver sin side. det har alle de andre jeg har sett. og baksiden er litt fetere bokstaver.

-under a-ha network presentere a-ha. PÅ min står a-ha i midten og ikke helt til venstre.

Også en ting til. Den firkanta ruta.Der er det 2 tynne streker på hver side. på bileten min er den lik alle ender.

Har jeg noe og frykte ? er litt urolig siden det er såpass mye forkjell på bilettene.

Endret av spetwols
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å lage dårlig stemning for deg, men det høres unektelig litt rart ut.. Jeg sitter med 6 ekte Prodigybilletter forran meg, og samtlige av de er prikk like og ser ut som den du har avbildet.

Så det ser ut som den billetten du har på bildet er en mal på hvordan alle billettene ser ut, så sant man ikke har hentet den ut på Narvesen/7eleven.

Får håpe for din skyld at de kan være litt forskjellige, lykke til!

Lenke til kommentar
jaja. Har bilettene dine 2 tynne streker over strek koden ? det har ikke min nemlig. og sett på finn og det har alle jeg fant der.

Ja, samtlige av billettene har de 2 små strekene :hmm:

Samtlige ? Betyr samtlige alle eller noen ? :p Men begynner og bli litt engstelig nå om det faktisk ikke er ekte bilett.

hva skjer om den er fake da og jeg leverer den ?

Lenke til kommentar
Du blir ikke bura inne hvis du er redd for det..

neinei xD men lurte på om man kunne betale for en ny en elns vist man har kjøpt en uekte.

Er ikke lurt å kjøpe billetter av noen man ikke kjenner.

Vet det men alt var jo utsolgt og jeg hadde ikke noe annet valg så tok sjansen.

Men håper virkelig den er ekte.

Lenke til kommentar

Ok. Men tenkte vist han er en svindler. Så sendte jeg en mail til han nå og sa jeg var mega intersert og ville gi deg 1000 kroner for biletten. Får se hva han svarer. Om han svarer at han har den enda skal jeg personelig avtale et møte med han. Siden jeg kjøpte biletten den 30 august. og han har enda ikke sletta anonsen. og han hadde faktisk endra annonsen den 2 november. og da hadde han skrivet på telefonumer. og det hadde han ikke før. Fordi jeg husker at jeg måtte sende han en mail og få nummere av han.

Lenke til kommentar

Er mange som selger billetter som er falske, spessielt hvis konserten er utsolgt for da er det lettere å selge dem.

Jeg synes det du sier og at den anonsen ser fake ut.. Det du kan gjøre er å sjekke ut personen som selger for å se om de er ekte eller ikke. I dette tilfellet går ikke det, for navnet er kun "KE", og telefonnummeret finnes ikke på gulesider. Jeg ville ikke stolt på denne personen.

Lenke til kommentar
Er mange som selger billetter som er falske, spessielt hvis konserten er utsolgt for da er det lettere å selge dem.

Jeg synes det du sier og at den anonsen ser fake ut.. Det du kan gjøre er å sjekke ut personen som selger for å se om de er ekte eller ikke. I dette tilfellet går ikke det, for navnet er kun "KE", og telefonnummeret finnes ikke på gulesider. Jeg ville ikke stolt på denne personen.

Takker for hjelp :thumbup::hmm: Nå har jeg kjekket ut litt mere. og jeg har sjekka melia jeg fikk av han med telefon nummere hans på. og det står det fra : *navn fjernet av administrator*. Det som han sa han het. Fant ikke ut noen med det navne på 1881. kan sjekke flere steder. skatte lista elns. takker for all hjelp!

Endret av Dotten
Navnga person som ble anklaget for svindel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...