Grannez Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hallo Lurer på hva man skal bruke i håret for å få det til å holde lenge, i noe lignende denne høyden: http://www.joy2day.com/fashion-and-showbiz...mp;%20brown.jpg For med renati faller det ned igjenn(strong hold), har ikke brukt en neve i håret men ville vært bedre med noe som var lagd for det...(å holde håret oppe) btw jeg har ganske tykt svart hår... Gjør ikke noe om jeg må kjøpe noe spray for å holde det oppe heller. Er 16 år men det har vel ikke så mye å si her vel ? //Takk for alle svar ! Endret 5. november 2009 av Mr_Tazz Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Tynn håret hos frisøren. Veldig tykt hår er vanskelig å få til å holde lenge. Kan se for meg at du trenger en voks med bra hold (renati rock hard etc) + hårspray (med god hold). Ja du må ha hårspray for at håret skal klare å holde seg sånn i lengden. Lenke til kommentar
Grannez Skrevet 5. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Ja. Skal ringe å bestille time hos frisøren, så jeg får tynna det ut, siden det er ganske tykt :/ Noen forslag til hårspray? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Og jeg som syntes det å holde en pompadour i stand kan bli litt mye. Det er en fulltidsjobb det å lage og vedlikeholde en sveis som er så ekstrem. Men det som kanskje kan fungere er noe fra Gatsby, kanskje fra serien Moving Rubber. Så kan du forsterke med en spray med god hold. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Rock hold er jo mye sterkere enn strong hold, så jeg ville prøvd den. Endret 5. november 2009 av atriC Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Jeg har brukt Renati Strong Hold lenge, men merker nå som håret mitt er veldig langt, at den ikke holder frisyren godt nok lenger Derfor har jeg funnet en ny som heter Alberto V05 Matt Clay, som brukes på tørt hår og holder frisyren godt. Den er også langt mer sparsom enn Renati, og mye større boks. Får den på Boots i England, og Boots har jo åpnet i Norge så kanskje de også har den. Jeg må derimot si meg sterkt uenig i å tynne ut tjukt hår. Tykt hår er det beste, og de som har det er heldige, ikke ødelegg det naturen har gitt dere ved å tynne det ut. Det må ikke være sånn at du tilpasser håret ditt til produktene. Heller omvendt, produktene skal tilpasses håret, men det er overaskende lite som fungerer til tykt og langt hår. Jeg ser en ny bølge av såkalte hårsement-produkter, og disse virker lovende. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Jeg har brukt Renati Strong Hold lenge, men merker nå som håret mitt er veldig langt, at den ikke holder frisyren godt nok lenger Derfor har jeg funnet en ny som heter Alberto V05 Matt Clay, som brukes på tørt hår og holder frisyren godt. Den er også langt mer sparsom enn Renati, og mye større boks. Får den på Boots i England, og Boots har jo åpnet i Norge så kanskje de også har den. Jeg må derimot si meg sterkt uenig i å tynne ut tjukt hår. Tykt hår er det beste, og de som har det er heldige, ikke ødelegg det naturen har gitt dere ved å tynne det ut. Det må ikke være sånn at du tilpasser håret ditt til produktene. Heller omvendt, produktene skal tilpasses håret, men det er overaskende lite som fungerer til tykt og langt hår. Jeg ser en ny bølge av såkalte hårsement-produkter, og disse virker lovende. Når de bare har noen produkter som funker til tykt hår, er det lettere å tynne ut. Og når du sier at man må dra til England for å skaffe seg en god voks, da blir det plutserlig yme lettere å tynne u håret. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg har brukt Renati Strong Hold lenge, men merker nå som håret mitt er veldig langt, at den ikke holder frisyren godt nok lenger Derfor har jeg funnet en ny som heter Alberto V05 Matt Clay, som brukes på tørt hår og holder frisyren godt. Den er også langt mer sparsom enn Renati, og mye større boks. Får den på Boots i England, og Boots har jo åpnet i Norge så kanskje de også har den. Jeg må derimot si meg sterkt uenig i å tynne ut tjukt hår. Tykt hår er det beste, og de som har det er heldige, ikke ødelegg det naturen har gitt dere ved å tynne det ut. Det må ikke være sånn at du tilpasser håret ditt til produktene. Heller omvendt, produktene skal tilpasses håret, men det er overaskende lite som fungerer til tykt og langt hår. Jeg ser en ny bølge av såkalte hårsement-produkter, og disse virker lovende. Når de bare har noen produkter som funker til tykt hår, er det lettere å tynne ut. Og når du sier at man må dra til England for å skaffe seg en god voks, da blir det plutserlig yme lettere å tynne u håret. Jeg sa jo ikke det. Jeg hintet til at produkter med sterkt hold, definert som "sement/clay" fungerer bra, ettersom jeg selv har tykt hår. Jeg ville aldri i verden tynnet ut håret mitt! Tykt hår er best, dere med tynt hår er sveklinger Endret 14. november 2009 av Ramius Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Ja. Skal ringe å bestille time hos frisøren, så jeg får tynna det ut, siden det er ganske tykt :/ Noen forslag til hårspray? Bare spør frisøren din om hva slags hår spray han/hun kan anbefale. Bare si at du er ute etter en hårspray med veldig godt hold. Så fikser han/hun resten. Lenke til kommentar
Grannez Skrevet 15. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Jaja, skal gjøre det Men tenkte på at noen frisør salonger bare har produkter fra et kompani og ikke andre, så tenkte det var bedre å spørre etter noe noen er kjent med eller som er bra. Takk for alle svar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå