Gå til innhold

Hvilken hår Wax/Gele spm.


Anbefalte innlegg

Hallo ;)

 

Lurer på hva man skal bruke i håret for å få det til å holde lenge, i noe lignende denne høyden:

 

http://www.joy2day.com/fashion-and-showbiz...mp;%20brown.jpg

 

For med renati faller det ned igjenn(strong hold), har ikke brukt en neve i håret men ville vært bedre med noe som var lagd for det...(å holde håret oppe) btw jeg har ganske tykt svart hår...

 

Gjør ikke noe om jeg må kjøpe noe spray for å holde det oppe heller.

Er 16 år men det har vel ikke så mye å si her vel ?

 

//Takk for alle svar ! :D

Endret av Mr_Tazz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har brukt Renati Strong Hold lenge, men merker nå som håret mitt er veldig langt, at den ikke holder frisyren godt nok lenger

 

Derfor har jeg funnet en ny som heter Alberto V05 Matt Clay, som brukes på tørt hår og holder frisyren godt. Den er også langt mer sparsom enn Renati, og mye større boks. Får den på Boots i England, og Boots har jo åpnet i Norge så kanskje de også har den.

 

Jeg må derimot si meg sterkt uenig i å tynne ut tjukt hår. Tykt hår er det beste, og de som har det er heldige, ikke ødelegg det naturen har gitt dere ved å tynne det ut. Det må ikke være sånn at du tilpasser håret ditt til produktene. Heller omvendt, produktene skal tilpasses håret, men det er overaskende lite som fungerer til tykt og langt hår.

 

Jeg ser en ny bølge av såkalte hårsement-produkter, og disse virker lovende.

Lenke til kommentar
Jeg har brukt Renati Strong Hold lenge, men merker nå som håret mitt er veldig langt, at den ikke holder frisyren godt nok lenger

 

Derfor har jeg funnet en ny som heter Alberto V05 Matt Clay, som brukes på tørt hår og holder frisyren godt. Den er også langt mer sparsom enn Renati, og mye større boks. Får den på Boots i England, og Boots har jo åpnet i Norge så kanskje de også har den.

 

Jeg må derimot si meg sterkt uenig i å tynne ut tjukt hår. Tykt hår er det beste, og de som har det er heldige, ikke ødelegg det naturen har gitt dere ved å tynne det ut. Det må ikke være sånn at du tilpasser håret ditt til produktene. Heller omvendt, produktene skal tilpasses håret, men det er overaskende lite som fungerer til tykt og langt hår.

 

Jeg ser en ny bølge av såkalte hårsement-produkter, og disse virker lovende.

 

Når de bare har noen produkter som funker til tykt hår, er det lettere å tynne ut. Og når du sier at man må dra til England for å skaffe seg en god voks, da blir det plutserlig yme lettere å tynne u håret. :cool:

Lenke til kommentar
Jeg har brukt Renati Strong Hold lenge, men merker nå som håret mitt er veldig langt, at den ikke holder frisyren godt nok lenger

 

Derfor har jeg funnet en ny som heter Alberto V05 Matt Clay, som brukes på tørt hår og holder frisyren godt. Den er også langt mer sparsom enn Renati, og mye større boks. Får den på Boots i England, og Boots har jo åpnet i Norge så kanskje de også har den.

 

Jeg må derimot si meg sterkt uenig i å tynne ut tjukt hår. Tykt hår er det beste, og de som har det er heldige, ikke ødelegg det naturen har gitt dere ved å tynne det ut. Det må ikke være sånn at du tilpasser håret ditt til produktene. Heller omvendt, produktene skal tilpasses håret, men det er overaskende lite som fungerer til tykt og langt hår.

 

Jeg ser en ny bølge av såkalte hårsement-produkter, og disse virker lovende.

 

Når de bare har noen produkter som funker til tykt hår, er det lettere å tynne ut. Og når du sier at man må dra til England for å skaffe seg en god voks, da blir det plutserlig yme lettere å tynne u håret. :cool:

 

Jeg sa jo ikke det. Jeg hintet til at produkter med sterkt hold, definert som "sement/clay" fungerer bra, ettersom jeg selv har tykt hår. Jeg ville aldri i verden tynnet ut håret mitt!

 

Tykt hår er best, dere med tynt hår er sveklinger :D

Endret av Ramius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...