katet Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Heihei ! Då er herved mitt første vannkjølingsprosjekt starta. Etter å ha vore keen på å byggja noko nytt lenge, har eg no endeleg begynt. No dei siste dagane har det kome eit nytt Antec 1200 og ein Corsair TX850W PSU. Kan bli spennande ditta med mitt første vannkjølingsbygg... Planen er att det skal stå ferdig til jul, noko som gjenstår å sjå KOMMENTARTRÅD Virkar som Prisguide`n slit litt med diverse saker og ting for tida.. Får ikkje logga inn på den nye versjonen blant anna.. Listar derfor opp hardware nedanfor, kommenter gjerne ! HK: Asus P6T Deluxe GPU: Asus EAH5870 CPU: Intel Core i7 920 RAM: OCZ Reaper TC DDR3 Endret 5. november 2009 av katet Lenke til kommentar
katet Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 God morgen folkens ! 20 år sidan Berlinmuren falt i dag Det kjem ikkje til å påverke prosjektet mitt får eg håpe Til det saklige: EG lurer på å kjøpe ein SSD disk og bruke denne som systemdisk. Har ikkje studert desse diskane og lurer på om det er verdt pengane ? Svar i Kommentartråd takk Lenke til kommentar
katet Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Her kjem ein liten UPDATE: Skal bestille Hovedkort og RAM i kveld frå netshop er planen. Minne har ubekrefta dato 20.11 så vi får sjå kortid det kjem. Her er eit bilde av PC`n slik den ser ut nå: KOmmentartråd Lenke til kommentar
katet Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Lenge sidan update no ! Lørdag kom slange og nipplar frå coolbits.dk, i går kom pumpe, tank og blokker frå sidewinders og i dag kom hovedkort og RAM. CPU er også ankommet så no blir det litt bygging utover natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå