Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min kuttet brått all kontakt. Hva skjedde? :-?

Gjest Guest_Hmmm_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Hmmm_*

Kom over den siden her, så skal prøve å spørre om noe jeg har på hjertet for tiden.

Jeg er ei jente som i lang tid har kjent det som er (var?) en kjempeflott ung mann. Vi gjorde litt ting sammen osv., og jeg kjente at jeg begynte å få følelser for han. Vi har hatt det veldig fint sammen, mange gode samtaler osv. Dette sa jeg til han, at jeg trodde jeg hadde blitt forelsket i han. Responsen var positiv, og han sa noe av det samme til meg.

Hadde noen små avtaler framover, i forbindelse med ting man skal finne på.

Men, på et eller annet tidspunkt her, så har han bare sluttet å ta kontakt, rett og slett forsvunnet på godt norsk. Ja ha lever i beste velgående, men har ikke tatt telefonen eller svart på sms.

Så nå er jeg er et ganske stort spørsmålstegn i forhold til denne situasjonen.

Hva skjedde? Og når? Jeg har ingen problemer med å ta hint. Men hadde det enda vært et hint, jeg får bare taushet. Det føles ganske ubehagelig på alle måter, særlig etter at man ha motet seg opp og servert hjertet sitt på sølvfat.

Kan noen hjelpe meg med hvordan i all verden noen reagerer sånn? Jeg er en tilhenger av modige mennesker som tør å si det de har på hjertet. Var dette rett og slett avskjed på grått papir?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest samme her

Samme skjedde med meg og. Den ene dagen hadde vi hatt det kjempekoselig, og laget planer for nyttårsaften, og neste dagen *puff*.

Jeg har aldri hørt mer fra henne igjen. Ikke svarte på sms, ikke på facebook,ikke tok telefonen eller åpnet døren. Jeg vet fortsatt ikke hva som har hendt nå, 1 år senere.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_En fyr_*

Jeg opplevde også noe sånt; jenta jeg var sammen med bare mistet plutselig lysten til å prate eller være sammen på noen som helst måte. Hun svarte på meldinger og denslags, men så begrenset som overhodet mulig - f.eks. "mhm" i stedet for "Ja! Det hadde jo vært kjempekoselig om vi kunne treffes i morgen. Når er du ferdig på jobb? Hvor foreslår du?". Hun gikk fra å være kjempegira på at vi skulle være sammen så mye som mulig, til helt fullstendig avvisene - bare over natta.

Jeg aner virkelig ikke. Men du kan sikkert lett se nå med en gang at dette går ingensteds hen; glem ham.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hmmm_*

Takk for svar!

Ja jeg skjønner lite og ikkenoe. Jeg trodde vi hadde et vennskap, som han i allefall ønsket å beholde, hvis det ikke skulle være rett med noe annet.

Jeg spurte ei venninne til råds, hun konkluderte med at en depresjon f.eks. kan sette en person ut på den måten. Men jeg tviler litt på den teorien. Og jeg tror heller ikke han verken er kidnappet av mystiske vesen, eller har mistet telefonen sin i ei sjakt.

Han er rett og slett bare forferdelig barnslig, noen annen konklusjon kommer jeg ikke fram til. Feig og upålitelig, og ikke spesielt snill. Og sånn en mann vil man jo ikke ha.

Lenke til kommentar

Med fare for å være svært, svært kynisk: Den type brå kutting av kontakt er gjerne et symptom av én av to: Enten har han funnet noen andre (jenter er visstnok svært skeptiske til kontakt med tidligere kjærlighetsinteresser), ellers fant han ut at dette gikk altfor fort og at han ikke vil være med lenger.

Lenke til kommentar

Du har nok rett og slett bare støtt på en fegis.

Mennesket er bygd på den måten at de ofte søker den letteste veien ut av enhver situasjon. Vi styrer unna ubehag (naturligvis) og hos mange mennesker er ønsket av å vike unna ubehaget større enn ønsket om en ren samvittighet.

Han har ikke hatt lyst til å fortsette det dere hadde, og letteste måten for han å komme seg ut av det uten å måtte konfrontere deg, er å ignorere ting til de går over av seg selv.

Ja, det er slemt, men desverre finnes det en del av de menneskene der ute.

Lenke til kommentar
Jeg spurte ei venninne til råds, hun konkluderte med at en depresjon f.eks. kan sette en person ut på den måten. Men jeg tviler litt på den teorien.

Ikke slå den ideen helt fra deg, for det kan faktisk skje. Jeg har sett det mer enn en gang, og selv om personen elsker kjæresten, klarer de ikke annet enn å låse seg fullstendig inne, klippe all kontakt. Jeg har sett det vare fra 2 dager til 2 måneder.

Lenke til kommentar

for ikke så lenge siden var jeg den personen som kuttet all kontakt. for min egen del skyldes dette endel frustrasjon da hun ville ha kontakt per telefon men ikke treffe meg igjen. (hvis jeg holder på med noen er det en forutsettning av vi treffes jevnlig. da jeg kuttet kontakten hadde det gått en måned siden vi hadde sett hverandre men hun ringte nesten daglig for å høre hvordan det gikk).

det kan være mange grunner til at TS mistet kontakten med den han skriver om men jeg tror det viktigste ikke er å mase for mye da ting kan gå fra vondt til verre.

Lenke til kommentar
Gjest grei fyr

Greie menn tar også dumme beslutninger av og til. Kan jo tenkes at han var interessert i noen andre og at vedkommende dame ikke liker at han har deg som god venninne? Kjenner meg igjen om noe slikt var tilfelle. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...