TheMartine Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hadde aldri trodd jeg skulle få gratulasjoner for å knerte jomfrudommen. Men takk, takk. Det var ikke spesielt gøy. Og så back to topic. Lenke til kommentar
Gjest jomfrugutt Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Er jomfru selv, men tror at denne dype pusten betyr at du gjør sakene riktig. er ikke sikker på om det er noen som puster slik bevisst, men normalt skal det bety at du treffer. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hadde aldri trodd jeg skulle få gratulasjoner for å knerte jomfrudommen. Men takk, takk. Det var ikke spesielt gøy. Og så back to topic. Congratulations and celebrations, congratulations and jubilations! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Gratulerer med knertingen. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er vel ikke unormalt? Jeg reagerer alltid sånn når jeg blir kåt, og jeg er jente +1 Ikke alltid, men noen ganger? Det kommer liksom litt an på. Fra min side er det vel både bevisst og ubevisst. Det blir liksom et ekstra hint til kjæresten om at han gjøre noe veldig riktig? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) puster dere dypt når dere blir kåte? dere mener vel når en orgasme er under oppbygging. evt stimuleres på noen måte.. Endret 1. desember 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg