Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Seksuell opphisselse og dyp pust hos kvinner

Gjest Spettern

Anbefalte innlegg

Gjest Spettern

Jeg er bruker på forumet, men vil ikke ha dette knyttet opp mot min bruker, da flere bekjente frekventerer denne seksjonen av forumet.

Spørsmålet er som følger: Hvorfor får nesten samtlige jenter dyp og tung pust ved seksuell opphisselse under opptrapping til samleie? Er dette naturlig , og et resultat av fysiske egenskaper ved kvinnekroppen, eller er det heller tilgjort for å bidra til stemningen?

Det er liksom nødvendigvis ikke stønning, men veldig tung og dyp pust. Grunnen til at jeg lurer er at jeg aldri har fått noe inntrykk av dette gjennom andres seksuelle erfaringer eller filmer av erotisk karakter. Når jeg tenker meg om har jeg aldri hørt noen nevne det i det hele tatt.

Spettern

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_TS_*

Jeg fikk egentlig ikke svar på det jeg lurte på. Det må da være noen som vet?

Er det gjort bevisst fra jentas side, elller er det biologiske faktorer som spiller inn, og tvinger frem en dypere og mer intens pust?

Grunnen til at jeg lurer er at jeg nylig var sammen med en jente hvor dette var veldig gjennomtrengende. Jeg er litt usikker på hvilke signaler hun sendte. Vi befant oss i en situasjon hvor sex burde vært ansett som uaktuelt for begge parter. Vi gjorde ikke annet enn å sitte tett inntil hverandre, kysse, samt beføle (strykekosing) over midjen. Etter en 5 mins kyssing kom denne pusten, og den gjorde seg veldig gjellende.

Er dette naturlig, eller pustet hun slik bevisst? Hun kan jo ikke noe for at hun blir kåt, så om det er naturlig kan jeg slå meg til ro med det ...

Lenke til kommentar
Jeg fikk egentlig ikke svar på det jeg lurte på. Det må da være noen som vet?

Er det gjort bevisst fra jentas side, elller er det biologiske faktorer som spiller inn, og tvinger frem en dypere og mer intens pust?

Grunnen til at jeg lurer er at jeg nylig var sammen med en jente hvor dette var veldig gjennomtrengende. Jeg er litt usikker på hvilke signaler hun sendte. Vi befant oss i en situasjon hvor sex burde vært ansett som uaktuelt for begge parter. Vi gjorde ikke annet enn å sitte tett inntil hverandre, kysse, samt beføle (strykekosing) over midjen. Etter en 5 mins kyssing kom denne pusten, og den gjorde seg veldig gjellende.

Er dette naturlig, eller pustet hun slik bevisst? Hun kan jo ikke noe for at hun blir kåt, så om det er naturlig kan jeg slå meg til ro med det ...

I hovedsak er dette atomatiske biologiske repsonser men man kan gå inn og leke med det selv om man vil. I ditt tilfelle tror jeg nok hun bare reagerte spontant.

Lenke til kommentar
En ting i samme kategori jeg lurer på. Hvorfor stønner jenter, selv der man må være stille? Klarer de ikke holde det inne?

Jo, det går fint an å holde det inne, men da må man ta seg sammen litt og være mer bevisst på hva man driver med. Å puste tungt kommer gjerne ganske snikende.

Trodde du var jomfru?

Lenke til kommentar
Da er du ikke oppdatert. ;)

Grattis :)

Ang. topic så vil jeg si at det kommer vel automatisk, men det er mulig å holde det inne. Hvis man leser litt om temaet, så sies det at man kan (ved hjelp av rett pusteteknikk) få bedre orgasmer. Tror kanskje det har samme sammenheng som med trening. Om man puster rett, trener man bedre..

Lenke til kommentar

Sier meg enig med Nymph her. Det kommer automatisk, men som med det meste kan man fint holde igjen om man ønsker det. De fleste gjør vel bare ikke det. Fordi det føles bedre å puste og stønne som man vil. Heller bruke energien på andre ting en å holde igjen.

Gratulerer også til Martine. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...