larsern89 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg kjøpte med Samsung Omnia HD for ikke så lenge siden, så har ikke brukt den lenge. Men har hatt litt problemer med at den bruker fort opp batteriet, en dag brukte jeg den bare til å sende meldinger eller ta imot telefoner og ennå brukte den opp halve batterikapasiteten. Har ikke på blouetooth og den søker ikke etter Wlan nettverk eller noe sånt. Noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg kjøpte med Samsung Omnia HD for ikke så lenge siden, så har ikke brukt den lenge. Men har hatt litt problemer med at den bruker fort opp batteriet, en dag brukte jeg den bare til å sende meldinger eller ta imot telefoner og ennå brukte den opp halve batterikapasiteten. Har ikke på blouetooth og den søker ikke etter Wlan nettverk eller noe sånt. Noen som har samme problemet? Har du lagt inn siste firmware? I tidlig utgave var det en bug som gjorde at telefonen holdt USB-tilkoblinger aktive selv om telefonen var fysisk koblet fra kabelen. Prøv å installere siste firmware. Har ikke hatt problemet etterpå jeg hvertfall :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå