LockBreaker Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei. Jeg har nylig fullført et prosjekt der jeg leste Cormac McCarthys roman "No Country For Old Men." Likte denne veldig godt, og nå som et nytt prosjekt står for døren ønsker jeg å lese litt mer innenfor denne generen. Kanskje noe fra samme forfatter? Med andre ord er det vel bøker innenfor kategorien action jeg ønsker å lese, da ikke de hesblesende action-bøkene hvor absolutt alt skjer på liten tid, men heller noe i samme dur som McCarthys roman. Litt tregt tempo men som kommer frem til slutt. Noen konkrete bokanbefalinger der ute? Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Blood Meridian og The Road av McCarthy er gull. Sikkert flere óg, men det er de jeg har lest. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Skal ta en titt på de i morgen når jeg kommer på biblioteket. Takk for tipset! Bygger filmen "The Road" på boken "The Road" til McCarthy? Endret 5. november 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Det stemmer, og jeg gleder meg voldsomt til å få sett den. I følge IMDb er releasedatoen på filmen her i Norge i Januar. Blood Meridian blir også film! Endret 6. november 2009 av Uin Viel Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 "The Road" må nok oppleves ja, både bok og film. Får starte med boken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå