Keiseren av Grønland Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Jeg vil kvitte meg med noe av det jeg har i skapet, og vil gjerne undersøke mulighetene for å tjene en liten slant, istedenfor å gi det bort til frelsesarmeen. Det dreier seg nemlig om dresser, frakker, skinnjakker og blazere i flott kvalitet. Noen er meget pent brukte. Er det noen som kjøper inn brukte herreklær i Oslo? Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Hva med å selge på mote.no? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Legg ut på forumet her Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Mote.no, evt. ikke være en gnier og gi det til frelsesarmeen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Jeg vil helst gå innom en butikk og få solgt alt der og da. Internett er så tregt. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Tipper du får mer fra enkeltpersoner enn fra butikk.. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 ^second that. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå