xeonnorway Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg var innom Elkjøp nylig og så de hadde "ryddesalg" på Sigmas 18-50 2.8EX DC til Canon og Nikon til 2000,- nedsatt fra 3800,- ellernoe. Med underteksten, ikke autofokus. Så vidt jeg har fått med meg så er vel dette bare en aktuell problemstilling for Nikons entrylevelmodeller som ikke har fokusmotor? Billigsalg på Elkjøp pga uvitenhet? Lenke til kommentar
T2000 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg var innom Elkjøp nylig og så de hadde "ryddesalg" på Sigmas 18-50 2.8EX DC til Canon og Nikon til 2000,- nedsatt fra 3800,- ellernoe. Med underteksten, ikke autofokus. Så vidt jeg har fått med meg så er vel dette bare en aktuell problemstilling for Nikons entrylevelmodeller som ikke har fokusmotor? Billigsalg på Elkjøp pga uvitenhet? Denne skal vel etter det jeg vet og har sett normal ha fokusmotor og prisen hørtes jo veldig fordelaktig ut. Hvilken Elkjøp-butikk er dette? Prisen og objektivet ligger ikke på elkjop.no Ut fra tester på nett ser det ut til å være et greit objektiv. mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå