MadMe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei, skal ha ny mobil og har to viktige krav som gjør at jeg ikke klarer å finne den rette telefonen: tv-ut og bra kamera (som N95 eller bedre). Vurderte N97, men den er for buggy. Skal ikke ha noe skrap. Har veldig lyst på android, men her har vel ingen tv-ut? Tips? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei,skal ha ny mobil og har to viktige krav som gjør at jeg ikke klarer å finne den rette telefonen: tv-ut og bra kamera (som N95 eller bedre). Vurderte N97, men den er for buggy. Skal ikke ha noe skrap. Har veldig lyst på android, men her har vel ingen tv-ut? Tips? Hadde N95 8GB en god stund. Veldig fornøyd med den. Bra karema med blitz. Ingenting å si på den. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 n97 ble ikke så godt motatt av phonearena. http://www.phonearena.com/htmls/Nokia-N97-...r_2191-p_5.html Jeg kan anbefale telefonen jeg har kjøpt, omnia HD, som phonearena skriver i sin omtale de også hadde foretrukket over n97, om du kan ofre fysisk tastatur. Godt 8mp kamera, med tv-ut via komposittkabel eller trådløst gjennom DLNA. DLNA begynner å bli vanlig på nye stuetv'er. Den er dessuten en av de beste telefonene på alle andre områder også (se best of the best) : ) Lenke til kommentar
maXini Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Tror Samsung Jet er den rette for deg. Har ikke den selv, men hørt mye positivt om den . 5 MP kamera med god bildekvalitet. Iføgle mobilen.no "TV ut Opptakene du gjør kan vises på en TV ved hjelp av en TV-ut-kabel (ekstrautstyr). Du kan også velge å se filmen på den gode telefonskjermen. Vi kjørte DivX-filmer fra et minnekort via telefonen til storskjerm og ble imponert over kvaliteten." http://www.mobilen.no/wip4/review/test-sam.../d.epl?id=40446 Endret 9. november 2009 av maXini Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå