PKcyriuz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Heisann! Jeg skal bygge ny PC til TG 2010 Jeg svil ikke ha svar som "kjøp heller denne, selv om den er 2000kr dyrere får du igjen det på ytelsen" Jeg vil bare høre hvordan dere tror maskinen kommer til å dra dem fleste spill som er aktuelle nå. Her er delene jeg har valgt ut (si gjerne i fra om dem ikke passer sammen): Antec Nine Hundred Two MSI 790FX-GD70 AMD Phenom II X3 720 Black Edition Corsair TWIN3X DDR3-1333 4096 MB (2 x 2048 MB) 2stykker Asus ENGTX260/HTDP/896M (for SLI) Jeg vil gjerne ha andbefaling er på Harddisker, PSU har jeg (850W)så det er ubetydelig for øyeblikket. Takker for svar Lenke til kommentar
Aerlas Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Heisann!Jeg skal bygge ny PC til TG 2010 Jeg svil ikke ha svar som "kjøp heller denne, selv om den er 2000kr dyrere får du igjen det på ytelsen" Jeg vil bare høre hvordan dere tror maskinen kommer til å dra dem fleste spill som er aktuelle nå. Her er delene jeg har valgt ut (si gjerne i fra om dem ikke passer sammen): Antec Nine Hundred Two MSI 790FX-GD70 AMD Phenom II X3 720 Black Edition Corsair TWIN3X DDR3-1333 4096 MB (2 x 2048 MB) 2stykker Asus ENGTX260/HTDP/896M (for SLI) Jeg vil gjerne ha andbefaling er på Harddisker, PSU har jeg (850W)så det er ubetydelig for øyeblikket. Takker for svar Jeg kan med engang si at det er ikke noen vits å kjøpe 2x Geforce 260gtx med det hovedkortet. Grunnen til det er at du har valgt en kort med AMD chipset som bare støtter Amd's Crossfire teknologi og ikke SLI som Nvidia har laget. Skal du ha 2 skjermkort koblet sammen på dette hovedkortet må du ha 2 kort fra ATI som støtter Crossfire. Vil istedet anbefale 2x http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=500542 Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Heisann!Jeg skal bygge ny PC til TG 2010 Jeg svil ikke ha svar som "kjøp heller denne, selv om den er 2000kr dyrere får du igjen det på ytelsen" Jeg vil bare høre hvordan dere tror maskinen kommer til å dra dem fleste spill som er aktuelle nå. Her er delene jeg har valgt ut (si gjerne i fra om dem ikke passer sammen): Antec Nine Hundred Two MSI 790FX-GD70 AMD Phenom II X3 720 Black Edition Corsair TWIN3X DDR3-1333 4096 MB (2 x 2048 MB) 2stykker Asus ENGTX260/HTDP/896M (for SLI) Jeg vil gjerne ha andbefaling er på Harddisker, PSU har jeg (850W)så det er ubetydelig for øyeblikket. Takker for svar Jeg kan med engang si at det er ikke noen vits å kjøpe 2x Geforce 260gtx med det hovedkortet. Grunnen til det er at du har valgt en kort med AMD chipset som bare støtter Amd's Crossfire teknologi og ikke SLI som Nvidia har laget. Skal du ha 2 skjermkort koblet sammen på dette hovedkortet må du ha 2 kort fra ATI som støtter Crossfire. Vil istedet anbefale 2x http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=500542 Den er god! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 5850 fins jo også, personlig vil jeg si det er lurere å kjøpe et enkeltkort enn to, dersom ytelsen er den omtrent den samme. 5850 er litt vrient å få NÅ pga etterspørsel, men er det en TG-pc så har du en liten stund på deg Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 5850 fins jo også, personlig vil jeg si det er lurere å kjøpe et enkeltkort enn to, dersom ytelsen er den omtrent den samme. 5850 er litt vrient å få NÅ pga etterspørsel, men er det en TG-pc så har du en liten stund på deg Sant nok, men vil heller forholde meg til 2x 5770. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå