Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lei av livet.

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er Lei av livet .. orker liksom ikke å leve mer.Jeg har jobb,hus,famillie men, er rett å slett lei.

Alle rundt meg merker at jeg ikke er den glade

gutten lenger,

"jeg har blitt helt stille"

På jobben gjør jeg bare jobben min bryr meg ikke hva som skjer rundt er ikke sosial lenger

Jeg orker ikke å snakke med noen, føler at jeg har "tårene" klare

rett under øynene hele tiden. Er ikke redd får å dø

I det siste så tørr jeg å ta "risk" jeg sier ting rett fra "hjerte" med en gang(noe jeg aldri har tørt før) .. er ikke redd eller bryr meg ikke hva som vil skje videre..

Hva har skjedd med meg?

Gutt 21 år

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men i heiteste, hva har skjedd?? Du er jo i din beste alder der du skal lære å leve livet.

Noen hendelser som du kan tenke at har gjort det slik?

Noen ting du gjorde før som gjør deg glad som du ikke har fått gjort på en stund, eller noe du savner?

Hadde det slik en periode jeg også, bare eksisterte for å få dagene til å gå. uten glede eller sorg, ordnet seg av en merkelig grunn da samboern min flytta ut og jeg ble singel igjen. Jeg vet ikke helt hva som har skjedd til meg, men en liten miljøforandring kan jo heller ikke skade? Ut å bryt rutiner er mitt tips, og hjelper ikke dette så er kanskje en psykologi time å vurdere, sånn bare for å få ryddet litt i hodet.

Uansett hva du gjør, det blir bare bedre!

Er et ordtak som sier at det aldri er så vondt at det ikke er godt for noe. Så løft hodet å se muligheter med det du har.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Nei, ingen hendelser som har gjort meg sånn

Rutine? Nei. jeg er ute med venner i helgene og prøver å finne på noe hele tiden

Skjønner ikke hvordan jeg har blitt sånn

Det begynte for noen månder siden..Er helt F***ed up

Lenke til kommentar

Høres jo ut som om du har bindi deg opp jævlig for alderen.. Med familie mener du unge?

Du må tydeligvis bare få noe mer ut av livet.. Ta en lenger/start en utdannelse? Finn ny jobb? (ny dame?) eller bare se til hælvette og reis et sted, selvmord er pingleveien ut.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei

Jeg er Lei av livet .. orker liksom ikke å leve mer.Jeg har jobb,hus,famillie men, er rett å slett lei.

Alle rundt meg merker at jeg ikke er den glade

gutten lenger,

"jeg har blitt helt stille"

På jobben gjør jeg bare jobben min bryr meg ikke hva som skjer rundt er ikke sosial lenger

Jeg orker ikke å snakke med noen, føler at jeg har "tårene" klare

rett under øynene hele tiden. Er ikke redd får å dø

I det siste så tørr jeg å ta "risk" jeg sier ting rett fra "hjerte" med en gang(noe jeg aldri har tørt før) .. er ikke redd eller bryr meg ikke hva som vil skje videre..

Hva har skjedd med meg?

Gutt 21 år

En ting du bør sjekke opp i, er om du har en eller annen utbrenthetslidelse. Jeg har det og depresjon o.l er typisk. Jeg anbefaler at du roer ned noe og prøver å bygge opp litt overskudd på søvn, og ikke minst tar deg en tur til lege. Jeg slet i flere år før jeg fikk vite at jeg har et utbrenthets syndrom. Det handler da om at kroppen ikke klarer å produsere et signalstoff til hjernen. Det behover ikke å være noe psykisk galt med deg, men du kan rett og slett ha en mangelsykdom.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Jeg føler akkurat det samme som deg trådstarter og er 23 år. Liksom alt er så kjedelig og meningsløst. Man ser det samme hver dag og opplever det samme hver dag. Rutine , rutine , rutine også kommer helga, gå ut å drikke, se på løse jenter, finne seg løse jenter, det er bråk blabla. Så begynner uken igjen og det samme skjer.. Jeg er som deg, har masse venner, jobb og virker osm en god nyter av livet, men innerst inne gir det rett og slett ingen mening.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg nikker gjenkjennende til det som skrives. Det minner meg om en typisk depresjon forårsaket av årstiden, men det kan selvsagt være en dypere grunn også. I denne situasjonen er det lurt å prøve ut nye ting. Bli kvitt litt av rutinene, og møt flere utfordringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...