Markelure Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) heisan. har kanskje tenkt å invistere i en 2-delt skinndress. vil ha todelt pga da kommer den nokk til å bli mer brukt tror jeg. slik at jeg bare kan slenge på meg jakken om jeg skal ned på butikken. og på lengre turer tar jeg buksa og. tenkte på denne http://mc-deler.com/utstyr.asp?C=B_2FS0THI...p;Mi=MCD-745585 eller denne http://mc-deler.com/utstyr.asp?C=H_2PT0U0G...p;Mi=MCD-758330 hva tror dere? er en slik moped det skal kjøres på (er min på bilde btw)' ikke si sånn "ikke bry deg hva andre syns osv" Endret 5. november 2009 av Markelure Lenke til kommentar
sToned-_- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg skal bare hive inn at en kompis har den nr. 2 og han er stor fornoyd med den. btw han kjorer en Yamaha TZR Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 syns kanskje at nr 2 var tøffest jeg og. tåler den vann? eller må man bruke regtrekk utenpå? Lenke til kommentar
sToned-_- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Han har ikke hatt noe problemer med det som jeg vet om.. men skal hore med han naar jeg treffer paa han Btw kul DT snart faa meg moped jeg ogsaa :!: Endret 5. november 2009 av sToned-_- Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 takk hehe. Lenke til kommentar
sToned-_- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Han hadde vist ikke faatt brukt/testet den i regn enda Men han hadde god tro paa at den ville holde i regn Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 høres bra ut. frister litt må jeg si. kanskje en tidlig julepresang Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 bare skriv om du syns det ser dumt ut eller ikke med fullt kjøreklær. trenger ikke å ha noe peiling på det Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ser dumt ut med fullt kjøreklær om du putrer i 45km/t Syntes jeg da. Men du kjører vell sikkert uplombert Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 den er plombert atm(bruker den på kjøreskolen, sparer 1500kr). men kjøper nokk tp86 i dag, venter bare på svar fra selger kommer nokk ikke til å gå så sent da Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Du som er Matta @ MP, sant? Mener jeg har sett denne nice DT'n der. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 er meg ja hvem er du? ingen som har noen synspunkter på skinndress da? Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 er meg ja hvem er du? ingen som har noen synspunkter på skinndress da? En som syntes DT'n din er ubersnasen. Hadde vel ikke sett så galt ut med skinndress sammen med den der? Hadde vært fett tror jeg, man skiller seg jo litt ut på en måte. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 er det jeg og tenker er du registrert på MP? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg ville gått for nr 2, sto best til sykkelen synes i allefall jeg. Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) er det jeg og tenker er du registrert på MP? Låter bra. Endret 10. november 2009 av MusiQ Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Simonini @ MP, så ikke at du spurte. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 kjører du på med skikkelig hyper racing trim osv så ser det ikke dumt ut med skinn dress, men derimot kommer du putrans rundt plombert eller uplombert/effekt anleg ser det harry ut nice dtr og kjør med cross hjelm Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 En skinnjakke vil jeg ikke mene ser dumt ut på en supermotard. Ikke med en sykkel av ditt kaliber, i hvert fall. Men full dress, sko osv kan nok sees som litt "overkill" med en moped. For ikke å nevne hvor smart det faktisk er å kjøre med skinnklær på to hjul i trafikken. Er nok ikke mange mopedister som innser dette. Må nok ta en liten prat med asfalten før de gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå