head_hunter Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har en zyxel P-2602HWT-F3 men jeg får ikke til å åpne porter sånn at jeg fpr open nat på xbox og ps3. Jeg har prøvd å ringe telenor og snakket med telenor ekspert (i 1 time kostet 500kr+) følgt flere guider på nette men ingenting ser ut som å fungere. jeg har også satt opp statisk ip på ps3en uten hell. Her kan du se litt bilder av det telenor eksperten gjorde Her ser du statusen til routeren Her kan du se at jeg har åpnet portene til 10.0.0.1 dvs ps3en portene Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 http://www.telenor.no/bedrift/aktuelt/nyheter/abuse.jsp Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 hviss det hadde telenor hadde begrenset tillgangeg pga virus, ormer eller tojaner så hadde de også informert oss om problemet og sikkert lagt merke til det en av de gangene jeg har ringt. De hadde da stengt alle portene unntatt 80 443 og 110 og ingen av de er åpen. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Når ej når prøve og åpne porter får jeg " ERROR: Illegal IP Address!" når jeg trykker på "add" knappen Endret 7. november 2009 av head_hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå