xavi0n Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 heisann jeg har nettop kjøpt ny pc men har det problemet at strømforsyningen blåser varm luft ned på prosessor og strømforsyning, og lurte på om det er mulig og snu viftene så de blåser motsatt vei. og jeg lurer på om noen vet hvor thermaltake tornado 120mm er å få tak i takk for svar Lenke til kommentar
War Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Blåser den virkelig inn? Alle de jeg har hatt trekker inn i kabinettet og blåset ut bak. Har du mulighet til å snu den? Så den blåser opp? Lenke til kommentar
xavi0n Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 nei da må jeg skjere i kabinettet Lenke til kommentar
War Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Du kan snu viftene ja, men da mister du garantien. PSU vil også bli noe varmere. Lenke til kommentar
xavi0n Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 hvor mye varmere og hvorfor Lenke til kommentar
War Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Den vil da trekke varm luft fra cpu/gpu gjennom PSU før den går ut. Inni kabinett-temp VS rom-temp Har neppe noe betydning, evt PSU øker viftehastigheten = mer støy. Veies kanskje opp med at gpu/cpu senker hastigheten pga kjøligere. Alt bestemmes av hvor god luftgjennomstrømning du har i resten av kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå