asad Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Når jeg prøver å spille av en film, er bildet nesten helt grønt. Man kan se "grønne firekanter", lyden derimot er helt fin. Jeg bruke win XP, har windows media player 9, har lastet ned Nimopack8, men ingenting hjelper. Har dette skjeddd med noen her? Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Tror ikke det er en DIVX film du har men en XVID. Last ned XVID-codec her: http://www.dvdrhelp.com/tools.htm PS: Last ned denne: http://avicodec.duby.info/ Den gir deg info om hvilken codec som er brukt, og om du har den eller ei... :-) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Dette har vært tatt opp i en rekke tråder tidligere.... Problemet er dekoderen.... prøv en annen codec, evt reinstallere NIMO... Mest sannsynlig er det en Xvid du har, ikke en DivX Lenke til kommentar
delfin Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Evt. holde deg LANGT unna Nimo og andre codec packs for all fremtid og enkelt og greit installere FFDShow. www.doom9.org Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Er nok Xvid og ikkje DivX. Det du trenge er fddshow-xxxxx.exe (xxxxx er versjonsnr, finn siste) Du finne den på www.doom9.org Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 hadde samme feil, fjernet allt jeg hadde av divx encodere og la inn xvid. Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Sjekk hvilket codec filmen er i med GSpot. :wink: Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Tusen takk for hjelper. Jeg har prøvd å finne ut av dette i flere uker nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå