Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hmm... tror aldri jeg har runda ett spill så fort. tror ikke det tok mer enn 6-7 timer nei! spilte på Regular, for å slippe å sitte fast og plages skikkelig, men storyen pleier jo å vare lenger enn dette. Uncharted 2 brukte jeg minst dobbelt så lang tid på å gå gjennom. litt skuff da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm... tror aldri jeg har runda ett spill så fort. tror ikke det tok mer enn 6-7 timer nei! spilte på Regular, for å slippe å sitte fast og plages skikkelig, men storyen pleier jo å vare lenger enn dette. Uncharted 2 brukte jeg minst dobbelt så lang tid på å gå gjennom. litt skuff da...

Ja var rimelig kjapt spilt. Brukte 10timer på hardened med auto aim av og jeg er ikke noe spesielt god. Skulle ønske det var flere snike seg rundt og sniper missions. Liker de veldig godt. Sitter igjen med en følelse av at det var litt kort, og litt lite handeling.

Er det bare meg eller er de oppdragene hvor det bare strømmer på med motstandere boring? Sån generelt når det gjelder fps spill.

Endret av ad.pro.pl.
Lenke til kommentar

Jeg rundet det på 5 timer og 37 minutter :p lol.... Gikk ned en vanskelighetsgrad fordi jeg ikke fikk med meg at jeg måtte sitte på med karavanen i starten når de kjører over den broen, ble eid hver gang jeg prøvde å løpe over :p

Kan egentlig ikke si at det imponerte. Skulle heller kjøpt dragon age

Endret av Pansergnom
Lenke til kommentar
Finfin xBox grafikk dette. Gøy å spille på gamer pc og ha nesten like bra grafikk som på ps3...

PC grafikk er, og kommer alltid til å være mye mye bedre enn PS3 grafikk :p

Ikke når spillutviklerne utvikler spillene for xBox og setter en PC-lapp på pc versjonen.

Lenke til kommentar
Hm. Jeg gjorde den tabbe å kjøpe MW2 på steam. Så må vente til 12. november.

MEN jeg gjorde dette på en konto som en horekunde har skaffet meg VAC ban på. Så merker jeg akkurat at spillet kjører VAC... Er jeg fucked?

I såfall, kan jeg heve kjøpet på noe vis?

Sendte en melding til Steam som hevet kjøpet for meg (jeg kjøpte det i butikken den 10.). Veldig bra.

De kunne forøvrig informere om at VAC ban fra andre spill ikke gjaldt på MW2 servere.

Lenke til kommentar
Finfin xBox grafikk dette. Gøy å spille på gamer pc og ha nesten like bra grafikk som på ps3...

PC grafikk er, og kommer alltid til å være mye mye bedre enn PS3 grafikk :p

Ikke når spillutviklerne utvikler spillene for xBox og setter en PC-lapp på pc versjonen.

Til tross for porten; PC-versjonen har vel, som vanlig, atskillig mer eyecandy enn konsollversjonene. Oppløsning har vel dei fleste av oss også langt høgare i tillegg til AA.

Lenke til kommentar

Runda spillet på vanskligste, husker ikke hva det het og det tok meg 6 timer. Vil si at soldatene var sinnsykt raske i og snu seg og drepe deg. Mange frustrasjonsmomenter som gikk ut over veggen til høyre :p

Multiplayerdelen derimot. Skuffet som f. Men det er vell fordi jeg er pc-bruker og forstår hva det er og ikke ha dedicated.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...