Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og der var spillet runda på usle 6 timer :no::cry:

På hvilket nivå spiller du? Spiller selv på hard. Har hatt noen stygge gloser i ny og ne. Typ faellaen. Fanden så masse folk

Spilte på Easy først... Men tenkte jeg skulle prøve hard,men er det hvert det?

Endret av Kimazinho26
Lenke til kommentar
Idiotiske Posten har bestemt seg å ta en omvei med alt som skal bli sendt fra Komplett og hjem til meg nå, så alt jeg bestiller blir sendt Sandefjord -> Oslo - >  Stokke ->  Hit hvor jeg bor (20 min fra lageret til Komplett). Så det blir ett postkontor ekstra + noen timers kjøring. Woho!

hvorfor valgte du ikke bare komplett som pickuppoint? ;) Er det som er digg med å bo rett ved komplett. Legger inn bestilingen før kl 14 og hente varen samme dag;)

Hakke billappen :/

Lenke til kommentar
Idiotiske Posten har bestemt seg å ta en omvei med alt som skal bli sendt fra Komplett og hjem til meg nå, så alt jeg bestiller blir sendt Sandefjord -> Oslo - >  Stokke ->  Hit hvor jeg bor (20 min fra lageret til Komplett). Så det blir ett postkontor ekstra + noen timers kjøring. Woho!

hvorfor valgte du ikke bare komplett som pickuppoint? ;) Er det som er digg med å bo rett ved komplett. Legger inn bestilingen før kl 14 og hente varen samme dag;)

Hakke billappen :/

Ta beina fatt;) eller så kan du jo sykle, buss er også et alternativ. Du tar bare en av de bussene som går mot fly plassen, også hopper du av på kullerød:)

Lenke til kommentar
Og der var spillet runda på usle 6 timer :no::cry:

På hvilket nivå spiller du? Spiller selv på hard. Har hatt noen stygge gloser i ny og ne. Typ faellaen. Fanden så masse folk

Spilte på Easy først... Men tenkte jeg skulle prøve hard,men er det hvert det?

Så absolutt. En dør kanskje litt mer, og ting blir fort litt mer kaotisk, men man sitter igjen med en flott spillopplevelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...