InsertNumLock Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Og der var spillet runda på usle 6 timer På hvilket nivå spiller du? Spiller selv på hard. Har hatt noen stygge gloser i ny og ne. Typ faellaen. Fanden så masse folk Lenke til kommentar
Kimazinho26 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Og der var spillet runda på usle 6 timer På hvilket nivå spiller du? Spiller selv på hard. Har hatt noen stygge gloser i ny og ne. Typ faellaen. Fanden så masse folk Spilte på Easy først... Men tenkte jeg skulle prøve hard,men er det hvert det? Endret 10. november 2009 av Kimazinho26 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Finfin xBox grafikk dette. Gøy å spille på gamer pc og ha nesten like bra grafikk som på ps3... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Finfin xBox grafikk dette. Gøy å spille på gamer pc og ha nesten like bra grafikk som på ps3... Huh, pc-grafikk er mye mer sweet enn PS3 noen gang kan bli. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 spillet hadde vert mye bedre med deadicated servers. Jeg takler ikke en haug med noobs som bruker Tube osv Lenke til kommentar
b00n Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 De er der nå uansett... dedikert server eller ikke.. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Idiotiske Posten har bestemt seg å ta en omvei med alt som skal bli sendt fra Komplett og hjem til meg nå, så alt jeg bestiller blir sendt Sandefjord -> Oslo - > Stokke -> Hit hvor jeg bor (20 min fra lageret til Komplett). Så det blir ett postkontor ekstra + noen timers kjøring. Woho! hvorfor valgte du ikke bare komplett som pickuppoint? Er det som er digg med å bo rett ved komplett. Legger inn bestilingen før kl 14 og hente varen samme dag;) Hakke billappen :/ Lenke til kommentar
litestorm Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Finfin xBox grafikk dette. Gøy å spille på gamer pc og ha nesten like bra grafikk som på ps3... PC grafikk er, og kommer alltid til å være mye mye bedre enn PS3 grafikk Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Idiotiske Posten har bestemt seg å ta en omvei med alt som skal bli sendt fra Komplett og hjem til meg nå, så alt jeg bestiller blir sendt Sandefjord -> Oslo - > Stokke -> Hit hvor jeg bor (20 min fra lageret til Komplett). Så det blir ett postkontor ekstra + noen timers kjøring. Woho! hvorfor valgte du ikke bare komplett som pickuppoint? Er det som er digg med å bo rett ved komplett. Legger inn bestilingen før kl 14 og hente varen samme dag;) Hakke billappen :/ Ta beina fatt;) eller så kan du jo sykle, buss er også et alternativ. Du tar bare en av de bussene som går mot fly plassen, også hopper du av på kullerød:) Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg kjøpte det i dag Men har en cd drive som ikke leser platene mine så jeg får ikke innstalert det før i morgen D: Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg kjøpte det i dag Men har en cd drive som ikke leser platene mine så jeg får ikke innstalert det før i morgen D: den svir Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Og der var spillet runda på usle 6 timer På hvilket nivå spiller du? Spiller selv på hard. Har hatt noen stygge gloser i ny og ne. Typ faellaen. Fanden så masse folk Spilte på Easy først... Men tenkte jeg skulle prøve hard,men er det hvert det? Så absolutt. En dør kanskje litt mer, og ting blir fort litt mer kaotisk, men man sitter igjen med en flott spillopplevelse. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Går det ann å kjøpe MW2 for 199,- på gamestop, hvis du tar med 2 andre spill? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Går det ann å kjøpe MW2 for 199,- på gamestop, hvis du tar med 2 andre spill? Ja, jeg tror det går ann. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kimazinho26: går det an å kjøre biler og sånt eller? Lenke til kommentar
Marius2k Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kimazinho26: går det an å kjøre biler og sånt eller? Om du er interessert i å kjøre bil tror jeg at du er i feil sjanger Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kimazinho26: går det an å kjøre biler og sånt eller? Du får sitte på :] Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ok nei jeg bare lurte på. har hørt at det skal gå an å kjøre snøskuter og skyte samtidig, hadde vært litt fett Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Snøscooter får du nok kjørt ja ;] Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 NICE!!! skal nok kjøpe spille i helgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå