Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter å installerer nå. Var litt knotete å få den til å installere fra DVD da den bare ville laste ned fra steam serverene, men etter litt prøv å feil så gikk det til slutt.

Står at det er 8 min igjen av installasjonen.

Vel, da kan se frem til mer venting etter at installasjonen er ferdig: Steam vil nemlig begynne å laste ned oppdateringer til spillet før du får startet det :) Jeg hadde de samme problemene som deg, men jeg bare drepte Steam-prosessen og valgte Reinstall fra installasjonsmenyen. Jeg trengte ikke å slette de lokale filene eller pause nedlastingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter å installerer nå. Var litt knotete å få den til å installere fra DVD da den bare ville laste ned fra steam serverene, men etter litt prøv å feil så gikk det til slutt.

Står at det er 8 min igjen av installasjonen.

Vel, da kan se frem til mer venting etter at installasjonen er ferdig: Steam vil nemlig begynne å laste ned oppdateringer til spillet før du får startet det :) Jeg hadde de samme problemene som deg, men jeg bare drepte Steam-prosessen og valgte Reinstall fra installasjonsmenyen. Jeg trengte ikke å slette de lokale filene eller pause nedlastingen.

La merke til dette her. 87% på updaten nå.

Lenke til kommentar
Fikk sendingsbekreftelse fra dem på fredag, men det var visst feil.. herregud, siste gang jeg svikter gamezone pga av penger..

Skjønner ikke hvorfor folk forhåndsbestiller slik at de er avhengig av at pakken sendes og kommer frem i tide via posten, dersom de istedet kan forhåndsbestille i en lokal butikk :)

det hadde ingenting med posten å gjøre, elkjøp sendte spillet først i dag tullingene.. Hvorfor netthandel? fordi 99% av tilfellene på en skikkelig butikk kommer det frem i tide, og jeg kan plukke det opp i postkassen isteden for å kjøre 20-40min hver vei til butikken..

Lenke til kommentar
Fikk tak i hardened edition i dag.

Ingen vits å spørre om hvor osv for spillet blir ikke satt ut før tirsdag alikevel.

Kjekt med kontakter :)

Vil tro de fleste butikker får spillet inn i dag og i morgen.

Veldig taktisk av dem som solgte det til deg. For det kan få følger for butikken som selger varen. ALT blir loggført av spill og spill som blir gitt ut før release daten får følger (butikken). Var det en spillbutikk så regner jeg med at det blir pryl:p Er det en lagerbutikk så tror jeg det blir en annen sak. Game-stop har sånn system. Mener El-kjøp har det også.

Lenke til kommentar

Var akkurat ute og sjekka postkassa, og der låg ein delvis nedfrosen pakke frå Platekompaniet. Eg hadde eigentleg planlagt og ta tidleg kveld i dag, men no sitt eg her med "Soap" dog tag rundt halsen og gjer meg klar til ei lita runde med MW, men berre ei lita runde ...

Lenke til kommentar
da jeg høyreklikka i steam og trykka install, så kommer det en melding: The steam servers are currently too busy to handle you request. Please try again in a few minutes.

hva gjør jeg?

Hopp over det og bare velg reinstall fra cdplata.

Fungerte for hal9k

Beklager, men jeg skjønner ikke hva du mener. :)

Hvordan hopper jeg over det? Har ikke lyst til å laste den ned direkte fra Steam, men fra DVDen.

Lenke til kommentar
da jeg høyreklikka i steam og trykka install, så kommer det en melding: The steam servers are currently too busy to handle you request. Please try again in a few minutes.

hva gjør jeg?

Hopp over det og bare velg reinstall fra cdplata.

Fungerte for hal9k

Beklager, men jeg skjønner ikke hva du mener. :)

Hvordan hopper jeg over det? Har ikke lyst til å laste den ned direkte fra Steam, men fra DVDen.

akkurat det samme skjedde med meg. Gå på min datamaskin og trykk på stasjonen hvor CD'en er, da kommer det lista med "play", "uninstall" og alt det. Under play står det "reinstall" trøkk så hardt du kan på den! :)

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...