emeritus Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er multiplayer for PC like elendig som alle forventet? Er det mulig å spille på en god server? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 mail med elkjøp: Hei og takk for din henvendelse For å begynne med vil vi beklage om vår anonnse har vært misvisende. Spillet er sendt idag fra vårt hovedlager som informert på vår nettside på release dato 10 Nov. Forhåndsresevasjonen forsikrer deg som kunde et eksemplar for å unngå utsalg i butikk. forbanna idioter.. om de ikke sender ut før releasedato kan de vel for svingende informere om det! Fikk sendingsbekreftelse fra dem på fredag, men det var visst feil.. herregud, siste gang jeg svikter gamezone pga av penger.. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Der er det kjøpt! Rydde litt på harddisken litt så det blir plass Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 sikret meg et eksemplar på platekompaniet til 399 i dag:D - nå er det bare å bygge pcen jeg nettopp fikk i deler.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 YES Er skikkelig blakk om dagen og hadde helt lagt bort håpet om å spille MWF på noen uker enda. Nå ringte en kompis og sa han hadde kjøpt en kopi til hver av oss, som en forsinket b.gave til meg, fordi han ville ha noen å spille med i kveld. Kan knapt vente med å få coveret mellom henda Lenke til kommentar
Syn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 sikret meg et eksemplar på platekompaniet til 399 i dag:D DOH! Ga 450 på gamestop :S Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Idiotiske Posten har bestemt seg å ta en omvei med alt som skal bli sendt fra Komplett og hjem til meg nå, så alt jeg bestiller blir sendt Sandefjord -> Oslo - > Stokke -> Hit hvor jeg bor (20 min fra lageret til Komplett). Så det blir ett postkontor ekstra + noen timers kjøring. Woho! hvorfor valgte du ikke bare komplett som pickuppoint? Er det som er digg med å bo rett ved komplett. Legger inn bestilingen før kl 14 og hente varen samme dag;) Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er multiplayer for PC like elendig som alle forventet? Er det mulig å spille på en god server? JA, det er så dårlig. Er så skuffa at jeg ikke kan sette ord på det engang. Største problemet er at fov er 65! offffffffff..... Spring rundt med tunelsyn å ser ikke folk som kommer inn fra sidene. Noen med andre synspunkter her? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 mail med elkjøp: Hei og takk for din henvendelse For å begynne med vil vi beklage om vår anonnse har vært misvisende. Spillet er sendt idag fra vårt hovedlager som informert på vår nettside på release dato 10 Nov. Forhåndsresevasjonen forsikrer deg som kunde et eksemplar for å unngå utsalg i butikk. forbanna idioter.. om de ikke sender ut før releasedato kan de vel for svingende informere om det! Fikk sendingsbekreftelse fra dem på fredag, men det var visst feil.. herregud, siste gang jeg svikter gamezone pga av penger.. Kunne ikke vært mer enig! Har også forhåndsbestilt det på elkjøp.no og har heller ikke fått det idag! Blir så grenseløst irritert! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Noen flere som sliter med å installere spillet? Får beskjed om at jeg ikke kan installere spillet fordi spillet ennå ikke er lansert på steam (kjøpt hos elkjøp) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 mail med elkjøp: Hei og takk for din henvendelse For å begynne med vil vi beklage om vår anonnse har vært misvisende. Spillet er sendt idag fra vårt hovedlager som informert på vår nettside på release dato 10 Nov. Forhåndsresevasjonen forsikrer deg som kunde et eksemplar for å unngå utsalg i butikk. forbanna idioter.. om de ikke sender ut før releasedato kan de vel for svingende informere om det! Fikk sendingsbekreftelse fra dem på fredag, men det var visst feil.. herregud, siste gang jeg svikter gamezone pga av penger.. Kunne ikke vært mer enig! Har også forhåndsbestilt det på elkjøp.no og har heller ikke fått det idag! Blir så grenseløst irritert! har snakket med 3 andre med samme problem.. oppfordrer deg til å sende klagemail. Etter flere mail frem og tilbake (hadde lite å gjøre på jobb i dag) fikk jeg dette svaret Vi takker for tilbakemeldingen og vil videreformidle informasjon vedrørende spill rutinene våre. Dette er noe vi selvfølgelig vil få endret på og beklager for sen levering. men jo fler som klager jo bedre. Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvis jeg forhåndsbestilte fra platekompaniet på "Oslo City", kan jeg hente spillet på platekompaniet på Majorstuen da? Eller må jeg hente spillet der jeg fårhåndsbestilte`? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kjøpte det på den nærmeste Elkjøpbutikken for 399,- Skulle egentlig ikke kjøpe det pga multiplayer, men klarte ikke å holde meg unna likevel. Får håpe IW gir etter for presset og fikser mp etterhvert. Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Fikk sendingsbekreftelse fra dem på fredag, men det var visst feil.. herregud, siste gang jeg svikter gamezone pga av penger.. Skjønner ikke hvorfor folk forhåndsbestiller slik at de er avhengig av at pakken sendes og kommer frem i tide via posten, dersom de istedet kan forhåndsbestille i en lokal butikk Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 har lest om at CD2 i MW2 (PC) ikke funker eller no.. stemmer det? kjøpte på pc i dag, men denna klarer ikke spillet, så jeg ska ha en laptop, acer aspire p6600 til å gjøre jobben håper den klarer spillet (Prosessor: Intel Core 2 Duo Grafikkort: GeForce GT 240m) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sitter å installerer nå. Var litt knotete å få den til å installere fra DVD da den bare ville laste ned fra steam serverene, men etter litt prøv å feil så gikk det til slutt. Står at det er 8 min igjen av installasjonen. Skulle forresten noen andre ha problemer med noe så finnes det en del løsninger her, http://www.gamingnewslink.com/2009/11/10/f...stall-problems/ Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sitter å installerer nå. Var litt knotete å få den til å installere fra DVD da den bare ville laste ned fra steam serverene, men etter litt prøv å feil så gikk det til slutt.Står at det er 8 min igjen av installasjonen. Skulle forresten noen andre ha problemer med noe så finnes det en del løsninger her, http://www.gamingnewslink.com/2009/11/10/f...stall-problems/ hvordan ordna du det? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) ja, hvordan, klarer ikke installere fra DVD! Er helt i fortvilelse her!!!! HJELP Endret 10. november 2009 av Xerius987 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg starta installasjonen fra DVD. Etter noen minutter fikk jeg beskjed om at spillet var aktivert i Steam og ville laste ned filene fra serveren. Dette skjedde hver gang jeg prøvde å installere fra DVD. For å fikse det så høyreklikka jeg på MW2 i steam og sletta lokal filene. Så starta jeg installasjonen på ny direkte fra steam, uten DVDen. Pauset nedlastingen, satte så i DVDen og valgte reinstall. Da startet den å installere fra DVDplaten. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 da jeg høyreklikka i steam og trykka install, så kommer det en melding: The steam servers are currently too busy to handle you request. Please try again in a few minutes. hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå