evenandreas Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Omfg, har bestilt fra dustinhome, også så jeg at pakken ikke var sendt. Ringte inn og fikk beskjed om at de ikke shipper før 11.10, så da har du spillet innen 2-3 dager etter det. UAKTUELT!! Sån der var bestillingen kanselert, stikker heller ned på min lokale spaceworld i morgen kl 9. Etter som jeg studerer ved univeristet er du null oppmøteplikt i timene så da vet jeg hva jeg skal gjøre:) Jeg fikk plutselig lyst til å spørre hvor du bor? For meg høres det ut som om du bor i Bodø? Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Omfg, har bestilt fra dustinhome, også så jeg at pakken ikke var sendt. Ringte inn og fikk beskjed om at de ikke shipper før 11.10, så da har du spillet innen 2-3 dager etter det. UAKTUELT!! Sån der var bestillingen kanselert, stikker heller ned på min lokale spaceworld i morgen kl 9. Etter som jeg studerer ved univeristet er du null oppmøteplikt i timene så da vet jeg hva jeg skal gjøre:) Jeg fikk plutselig lyst til å spørre hvor du bor? For meg høres det ut som om du bor i Bodø? Bergen. hvordan det? Endret 9. november 2009 av ad.pro.pl. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Hvordan får jeg endre og lagre MW2 på Den andre harddisken jeg bruker kun C; til windows har ikke plass på den det er KRISE Kan noen hjelpe meg ;( Endret 9. november 2009 av birdy113 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg fikk plutselig lyst til å spørre hvor du bor? For meg høres det ut som om du bor i Bodø? Bergen. hvordan det? Nei jeg bare lurte. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Yes, da er MW2 i hus, kom nettopp hjem fra posten og hentet Prestige Edition. Skal åpne pakken og begynne å game straks, blir digg med 2 dager fri fra jobb nå. :!: Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Yes, da er MW2 i hus, kom nettopp hjem fra posten og hentet Prestige Edition. Skal åpne pakken og begynne å game straks, blir digg med 2 dager fri fra jobb nå. :!: kor kjøpte du prestige? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Yes, da er MW2 i hus, kom nettopp hjem fra posten og hentet Prestige Edition. Skal åpne pakken og begynne å game straks, blir digg med 2 dager fri fra jobb nå. :!: kor kjøpte du prestige? Fra platekompaniet.no. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kjøpte en 360 super elite konsoll utgaven med Modern Warfare 2 i dag. Grei pris egentlig, 2990,- for konsoll, 250GB harddisk, 2 kontrollere og spillet. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Forbanna elkjøp glitreer nok en gang til med å ikke levere i tide.. bor i stavanger for svingende, hvor vanskelig kan det være.. De sendte visstnok på fredag også.. sigh... Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Da sitter jeg å installerer Lenke til kommentar
b00n Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 jeg forhåndsbestilte fra play.com... pakken ble sendt på torsdag forrige uke.. med fraktfirma eller noe, for å sikre at pakken ble levert på release date.. i dag.. right.. ikke fått no mw2 enda jeg.. ganske irriterende Kunne ha kjøpte spillet kl 24 i natt på nattåpent liksom.. buut nooo.. aldri mer forhånds bestilling fra play.com ihvertfall Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Var nattåpning på den lokale Gamestop! Så spilte fra 00:45 i natt! Virkelig et herlig spill, kom i fullstendig transe, så timene fløy unna Endret 10. november 2009 av Martin-sama Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg bestilte på CDON.com for noen uker siden. I går fikk jeg en mail om at pakken var sendt. Hvis jeg er heldig får jeg spillet når jeg er ferdig på jobb i dag, men det kan godt hende at jeg må vente til i morgen. Ser veldig frem til å spille dette spillet. For oss som må vente, sjekk de nye bildene av MW3 her. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Jeg bestilte på CDON.com for noen uker siden. I går fikk jeg en mail om at pakken var sendt. Hvis jeg er heldig får jeg spillet når jeg er ferdig på jobb i dag, men det kan godt hende at jeg må vente til i morgen. Ser veldig frem til å spille dette spillet. For oss som må vente, sjekk de nye bildene av MW3 her. haha genialt! (Filmen alså) EDIT: YES! Jeg fikk spillet idag alikevell!!! Endret 10. november 2009 av andi_c Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Idiotiske Posten har bestemt seg å ta en omvei med alt som skal bli sendt fra Komplett og hjem til meg nå, så alt jeg bestiller blir sendt Sandefjord -> Oslo - > Stokke -> Hit hvor jeg bor (20 min fra lageret til Komplett). Så det blir ett postkontor ekstra + noen timers kjøring. Woho! Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kjøpte en 360 super elite konsoll utgaven med Modern Warfare 2 i dag. Grei pris egentlig, 2990,- for konsoll, 250GB harddisk, 2 kontrollere og spillet. Sist jeg sjekket, satte Elkjøp prisen opp til 3195,-. : ( Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 WOHO, fikk spillet akkurat nå! Holder på å installere det, GAME ON!!!! Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sist jeg sjekket, satte Elkjøp prisen opp til 3195,-. : ( Jeg kjøpte den hos Lefdal, koster 2990,- der enda tror jeg? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hm. Jeg gjorde den tabbe å kjøpe MW2 på steam. Så må vente til 12. november. MEN jeg gjorde dette på en konto som en horekunde har skaffet meg VAC ban på. Så merker jeg akkurat at spillet kjører VAC... Er jeg fucked? I såfall, kan jeg heve kjøpet på noe vis? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Driver og installerer nå. 20 minutter igjen. Spent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå