Ziera Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er fortiden mange som sitter og venter på den neste stortittelen til IW, nemlig MW2. Hvem får det først? Post her når du har fått spillet i posten til alle andres fortvilelse Lenke til kommentar
marama Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fikk det forrige Fredag Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Fikk det forrige Fredag Seriøst, hvor bor du? Adr og når du er ute av huset takk:P Er du anmelder, eller kødda du Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 han snakker sikkert om piratversjonen som ble lekket til 360 Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Fikk tak i hardened edition i dag. Ingen vits å spørre om hvor osv for spillet blir ikke satt ut før tirsdag alikevel. Kjekt med kontakter Vil tro de fleste butikker får spillet inn i dag og i morgen. Endret 5. november 2009 av Spill&Dill Lenke til kommentar
marama Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 tidligere i dag når jeg spilte multiplayer så var det godt over 6000stk på score lista... så det er vel en del som kan si blææææ Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 (endret) tidligere i dag når jeg spilte multiplayer så var det godt over 6000stk på score lista... så det er vel en del som kan si blææææ Er det fett? Bestile foresten på dusitinhome, noen som vet hvordan de er på å pushe spill før tiden? Endret 5. november 2009 av ad.pro.pl. Lenke til kommentar
JR Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fikk PC versjonen i dag, men av alle ting sitter jeg og kuker med cdkeyen. Kommer bare opp invalid key hele tiden. Noen som har samme problemet? Kanskje keyen ikke blir "godkjent" før spillet går live? :s Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 tidligere i dag når jeg spilte multiplayer så var det godt over 6000stk på score lista... så det er vel en del som kan si blææææ Du ble jo bannet så det var jo ikke så mye BLÆÆÆ det:D etter å ha lest mange av innleggene dine så virket du forresten skikkelig stolt over å ha spilt det før mange andre, jeg har ikke så makk i rompen at jeg gidd å spille ett piratkopiert spill å risikere ban osv bare fordi jeg ikke klarer å vente til det kommer, og tro meg jeg digger spillet og gleder meg veldig:) Lenke til kommentar
marama Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 tidligere i dag når jeg spilte multiplayer så var det godt over 6000stk på score lista... så det er vel en del som kan si blææææ Du ble jo bannet så det var jo ikke så mye BLÆÆÆ det:D etter å ha lest mange av innleggene dine så virket du forresten skikkelig stolt over å ha spilt det før mange andre, jeg har ikke så makk i rompen at jeg gidd å spille ett piratkopiert spill å risikere ban osv bare fordi jeg ikke klarer å vente til det kommer, og tro meg jeg digger spillet og gleder meg veldig:) må vel bare fortsette å skryte da... er vel det jeg gjør i følge deg..har 4 stk xbox 360 3flasha en orginal... forhondsbestilte mw2 i desember i fjor... så orginalen skal jeg ha..att jeg blir bannet bryr jeg meg absolutt ingenting om, spiller forsatt cod online..å kjøpe meg en ny box til 1000+ istedet for spill til 400-600 pr stk.. sier seg selv...har også wii og ps3.. men når jeg har mulighet til å kjøpe spill til ca 15,- pr stk så velger jeg det.. att jeg er stolt over å ha spilt det før mange andre.. nei... tenkte kanskje att det var mulig å komme i diskusjon med flere som hadde opplevd spillet.... min mening er att multiplayer delen er noe dritt.. mange hakk tilbake fra både waw og mw. og att du ikke gidder å spille ett piratkopiert spill, kan bare begrunnes med missunelse.. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) tidligere i dag når jeg spilte multiplayer så var det godt over 6000stk på score lista... så det er vel en del som kan si blææææ Du ble jo bannet så det var jo ikke så mye BLÆÆÆ det:D etter å ha lest mange av innleggene dine så virket du forresten skikkelig stolt over å ha spilt det før mange andre, jeg har ikke så makk i rompen at jeg gidd å spille ett piratkopiert spill å risikere ban osv bare fordi jeg ikke klarer å vente til det kommer, og tro meg jeg digger spillet og gleder meg veldig:) må vel bare fortsette å skryte da... er vel det jeg gjør i følge deg..har 4 stk xbox 360 3flasha en orginal... forhondsbestilte mw2 i desember i fjor... så orginalen skal jeg ha..att jeg blir bannet bryr jeg meg absolutt ingenting om, spiller forsatt cod online..å kjøpe meg en ny box til 1000+ istedet for spill til 400-600 pr stk.. sier seg selv...har også wii og ps3.. men når jeg har mulighet til å kjøpe spill til ca 15,- pr stk så velger jeg det.. att jeg er stolt over å ha spilt det før mange andre.. nei... tenkte kanskje att det var mulig å komme i diskusjon med flere som hadde opplevd spillet.... min mening er att multiplayer delen er noe dritt.. mange hakk tilbake fra både waw og mw. og att du ikke gidder å spille ett piratkopiert spill, kan bare begrunnes med missunelse.. Det er jo bare å lese dine egne innlegg så ser du det at du virker litt skrytete:P Ja jeg er kjempe misunnelig fordi jeg ikke gidder å spille ett piratkopiert spill:P hehe Men for all del, du gjør som du vil selv:) så det MP var dårlig? det var ikke akkurat det jeg håpte på ka med singel player delen då? Endret 6. november 2009 av johnny87 Lenke til kommentar
marama Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) i min daglige verden er det ikke noe galt å skryte av seg selv...men kan ikke se noen sted att jeg skryter av det? å ikke gidde å spille ett nedlastet spill skjønner jeg ikke.. case closed.. single player og spec op likte jeg veldig godt.. smak og behag. men mine venner som jeg spiller med sitter med omtrent den samme meningen.. hadde bare forventet litt mere av multiplayer delen. ble litt mye dill dall i forhold til de foregående... men som sagt smak og behag Endret 6. november 2009 av marama Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 i min daglige verden er det ikke noe galt å skryte av seg selv...men kan ikke se noen sted att jeg skryter av det? å ikke gidde å spille ett nedlastet spill skjønner jeg ikke.. case closed.. single player og spec op likte jeg veldig godt.. smak og behag. men mine venner som jeg spiller med sitter med omtrent den samme meningen.. hadde bare forventet litt mere av multiplayer delen. ble litt mye dill dall i forhold til de foregående... men som sagt smak og behag for mye dilldall, ja. Var akkurat det jeg fryktet, never change a winning horse.. Gleder meg til singelplayeren, hvor lang tid brukte du på den? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) ikke gå off-topic nå, eller? absoluttspill sender ikke før mandag, da får jeg det sannsynligvis på tirsdag. Endret 6. november 2009 av alt + F4 Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 ikke gå off-topic nå, eller? absoluttspill sender ikke før mandag, da får jeg det sannsynligvis på tirsdag. hehe, helt riktig:P Hvordan finner man ut nå de sender? Har bestilt fra dustinhome, står bare at de har det på lager Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 tidligere i dag når jeg spilte multiplayer så var det godt over 6000stk på score lista... så det er vel en del som kan si blææææ Hehe, litt synd at det blir reset på scoren før Real Release Date da xP Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har Prestige Edition, og har runna spillet.. kort, men fet campaign mode. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Okey det viktigeste spørsmålet: Går det å spille cage match? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fikk PC versjonen i dag, men av alle ting sitter jeg og kuker med cdkeyen. Kommer bare opp invalid key hele tiden. Noen som har samme problemet? Kanskje keyen ikke blir "godkjent" før spillet går live? :s Det kommer ikke til å gå an å spille det på PC før i morgen. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Omfg, har bestilt fra dustinhome, også så jeg at pakken ikke var sendt. Ringte inn og fikk beskjed om at de ikke shipper før 11.10, så da har du spillet innen 2-3 dager etter det. UAKTUELT!! Sån der var bestillingen kanselert, stikker heller ned på min lokale spaceworld i morgen kl 9. Etter som jeg studerer ved univeristet er det null oppmøteplikt i timene så da vet jeg hva jeg skal gjøre:) Endret 9. november 2009 av ad.pro.pl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå