Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tidligere i dag når jeg spilte multiplayer så var det godt over 6000stk på score lista... så det er vel en del som kan si blææææ :tease:

Er det fett?

Bestile foresten på dusitinhome, noen som vet hvordan de er på å pushe spill før tiden?

Endret av ad.pro.pl.
Lenke til kommentar
tidligere i dag når jeg spilte multiplayer så var det godt over 6000stk på score lista... så det er vel en del som kan si blææææ :tease:

Du ble jo bannet så det var jo ikke så mye BLÆÆÆ det:D etter å ha lest mange av innleggene dine så virket du forresten skikkelig stolt over å ha spilt det før mange andre, jeg har ikke så makk i rompen at jeg gidd å spille ett piratkopiert spill å risikere ban osv bare fordi jeg ikke klarer å vente til det kommer, og tro meg jeg digger spillet og gleder meg veldig:)

Lenke til kommentar

Du ble jo bannet så det var jo ikke så mye BLÆÆÆ det:D etter å ha lest mange av innleggene dine så virket du forresten skikkelig stolt over å ha spilt det før mange andre, jeg har ikke så makk i rompen at jeg gidd å spille ett piratkopiert spill å risikere ban osv bare fordi jeg ikke klarer å vente til det kommer, og tro meg jeg digger spillet og gleder meg veldig:)

må vel bare fortsette å skryte da... er vel det jeg gjør i følge deg..har 4 stk xbox 360 3flasha en orginal... forhondsbestilte mw2 i desember i fjor... så orginalen skal jeg ha..att jeg blir bannet bryr jeg meg absolutt ingenting om, spiller forsatt cod online..å kjøpe meg en ny box til 1000+ istedet for spill til 400-600 pr stk.. sier seg selv...har også wii og ps3.. men når jeg har mulighet til å kjøpe spill til ca 15,- pr stk så velger jeg det.. att jeg er stolt over å ha spilt det før mange andre.. nei... tenkte kanskje att det var mulig å komme i diskusjon med flere som hadde opplevd spillet.... min mening er att multiplayer delen er noe dritt.. mange hakk tilbake fra både waw og mw.

og att du ikke gidder å spille ett piratkopiert spill, kan bare begrunnes med missunelse..

Lenke til kommentar

må vel bare fortsette å skryte da... er vel det jeg gjør i følge deg..har 4 stk xbox 360 3flasha en orginal... forhondsbestilte mw2 i desember i fjor... så orginalen skal jeg ha..att jeg blir bannet bryr jeg meg absolutt ingenting om, spiller forsatt cod online..å kjøpe meg en ny box til 1000+ istedet for spill til 400-600 pr stk.. sier seg selv...har også wii og ps3.. men når jeg har mulighet til å kjøpe spill til ca 15,- pr stk så velger jeg det.. att jeg er stolt over å ha spilt det før mange andre.. nei... tenkte kanskje att det var mulig å komme i diskusjon med flere som hadde opplevd spillet.... min mening er att multiplayer delen er noe dritt.. mange hakk tilbake fra både waw og mw.

og att du ikke gidder å spille ett piratkopiert spill, kan bare begrunnes med missunelse..

Det er jo bare å lese dine egne innlegg så ser du det at du virker litt skrytete:P Ja jeg er kjempe misunnelig fordi jeg ikke gidder å spille ett piratkopiert spill:P hehe

Men for all del, du gjør som du vil selv:) så det MP var dårlig? det var ikke akkurat det jeg håpte på:( ka med singel player delen då?

Endret av johnny87
Lenke til kommentar

i min daglige verden er det ikke noe galt å skryte av seg selv...men kan ikke se noen sted att jeg skryter av det?

å ikke gidde å spille ett nedlastet spill skjønner jeg ikke..

case closed..

single player og spec op likte jeg veldig godt.. smak og behag. men mine venner som jeg spiller med sitter med omtrent den samme meningen..

hadde bare forventet litt mere av multiplayer delen. ble litt mye dill dall i forhold til de foregående... men som sagt smak og behag

Endret av marama
Lenke til kommentar
i min daglige verden er det ikke noe galt å skryte av seg selv...men kan ikke se noen sted att jeg skryter av det?

å ikke gidde å spille ett nedlastet spill skjønner jeg ikke..

case closed..

single player og spec op likte jeg veldig godt.. smak og behag. men mine venner som jeg spiller med sitter med omtrent den samme meningen..

hadde bare forventet litt mere av multiplayer delen. ble litt mye dill dall i forhold til de foregående... men som sagt smak og behag

for mye dilldall, ja. Var akkurat det jeg fryktet, never change a winning horse.. Gleder meg til singelplayeren, hvor lang tid brukte du på den?

Lenke til kommentar
ikke gå off-topic nå, eller?

absoluttspill sender ikke før mandag, da får jeg det sannsynligvis på tirsdag.

hehe, helt riktig:P Hvordan finner man ut nå de sender? Har bestilt fra dustinhome, står bare at de har det på lager

Lenke til kommentar

Omfg, har bestilt fra dustinhome, også så jeg at pakken ikke var sendt. Ringte inn og fikk beskjed om at de ikke shipper før 11.10, så da har du spillet innen 2-3 dager etter det. UAKTUELT!!

Sån der var bestillingen kanselert, stikker heller ned på min lokale spaceworld i morgen kl 9. Etter som jeg studerer ved univeristet er det null oppmøteplikt i timene så da vet jeg hva jeg skal gjøre:)

Endret av ad.pro.pl.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...