EspenFe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei. Nettopp fått meg en Xbox 360 elite. Lurte på hvordan jeg laster ned spill til den via Xbox Live og er dette mulig? Har laget meg en xbox live silver som dere sikkert forstår, men opplegget er litt ukjent for meg, så hadde vært kjekt med noe hjelp. Spill jeg tenkte på var fifa 10, forza motorsport 3 og gta IV. Setter pris på hjelp. Lenke til kommentar
Balloo Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Så nye spill er ikke mulig å laste ned fra Live nei. Bortsett fra GTA4. De har en del litt eldre spill man kan kjøpe på Games on demand. GTA4 er vel det nyeste der. Så de to andre må du nok kjøpe i butikken. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Siden ingen andre sa det så går du først til Games - Klikk A - Scroll til Games On Demand - Finn GTA IV - Klikk A - Klikke Buy Game/Download Game (eller hva det står). Går bare ann å laste ned Fifa 9 [ikke Fifa 10] og GTA IV av de du sa. Også er det noen andre, ikke så mange, de fleste er litt gamle ... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Gta4 og andre gamle spill de selger der koster 299kr. så anbefaler deg å kjøpe spillet i butikken istedenfor. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Gta4 og andre gamle spill de selger der koster 299kr.så anbefaler deg å kjøpe spillet i butikken istedenfor. Tror det også kommer pakkepris eller noe sånt som heter Episodes from Liberty City: GTA IV + Ballade of Gay Tony + The Lost and Damned [500 kr] Lenke til kommentar
Balloo Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Gta4 og andre gamle spill de selger der koster 299kr.så anbefaler deg å kjøpe spillet i butikken istedenfor. Uhm, nå koster jo GTA4 platinum releasen 299kr i butikker også. Så å kjøpe GTA4 på Live er ikke dumt. Slipper jo å finne plata hver gang man skal spill også. Ingenting er bedre enn å bare "quick launch" når man skal spille. Enig i at de fleste spill er dyre på games on demand, men GTA4 er faktisk unntaket. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Gta4 og andre gamle spill de selger der koster 299kr.så anbefaler deg å kjøpe spillet i butikken istedenfor. Uhm, nå koster jo GTA4 platinum releasen 299kr i butikker også. Så å kjøpe GTA4 på Live er ikke dumt. Slipper jo å finne plata hver gang man skal spill også. Ingenting er bedre enn å bare "quick launch" når man skal spille. Enig i at de fleste spill er dyre på games on demand, men GTA4 er faktisk unntaket. Tenk om det den gang blir tilbud på GameStop om et par år, bytte inn 5 Spill, Xbox 360, og 500 kr. For en Xbox 720? Da er det jo litt synd at du ikke har spillet xD Men såklart tviler på at man har mindre enn 5 spill. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Får gta4 for under 150kr ferdig levert i postkassa di. http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/11684...IV/Product.html Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Får gta4 for under 150kr ferdig levert i postkassa di.http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/11684...IV/Product.html Under 150 er vel litt feil, dersom at Euro kursen cirka er på 11-12. Ja, det var jo for å være litt pirkete, men blir vel en 160 kr xD Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Du betaler jo såklart med pund, ikke euro Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Prisen står i Euro og jeg oversatt til Kroner. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Og pundet er nede i 9,3. Då blir prisen ca 140 kroner. Valuta kan du endre i hjørne oppe til høgre. Endret 7. november 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Nå var jeg ganske så sikker på at det sto i Euro og ikke i Pund så ; p Jeg har ikke noen knapp til å skifte valuta :S EDIT: Nå så jeg det. Endret 7. november 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå