venomzorg Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 har brukt min stefars webcam en ukes tid, har tatt mange bilder som jeg syntes har blitt OK til og være et dritt webcam fra logitech. feks dette: -her var det et bilde ja- menså pluttselig uten at jeg har gjort noen ting?! (trur jeg da) ble bildet utrolig dårlig! slik som dette: -her var det et bilde ja- noen som vet hva i huleste som har skjedd? takker for svar, mvh Anders edit: ikke vits og vise fram trynet mitt nå som jeg har fikset problemet Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 mistett det i gulvet? skjedde med en kammerat av meg, blei slik som det. PS: Bruk linser :smile: Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Det ser ut som om du har lekt med fokusen på kameraet. På mitt Logitech kamera så er det en ring rundt linsen som du snur på for å stille på fokusen. Hvis det ikke er det kan du se om det har kommi noen nye drivere da. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Sjekk drivere og fokusinstilligene på cam'et.... Det er en ring rundt linsa du kan vri på! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 PS: Bruk linser :smile: fu? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Det ser ut som om du har lekt med fokusen på kameraet. På mitt Logitech kamera så er det en ring rundt linsen som du snur på for å stille på fokusen. Hvis det ikke er det kan du se om det har kommi noen nye drivere da. ja jeg ante ikke at man kunne vri på den ringen vettu, takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå