monor Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skal rydde litt i filene på pc'en og kopiere dem til lagingsplass på nettet. Det viser seg at en del av filene er tilgangsbeskyttet. Dette skaper krøll i kopieringen. Når jeg skal kopiere, stopper alt opp når jeg kommer til en slik fil. Spørsmål; Er det noen måte jeg kan søke frem alle filene som har tilgangskontroll. det er over 1000 filer. kan ikke kontrollere en og en. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvis jeg skjønte spørsmålet riktig så er det mulig Unlcoker kan være til hjelp Lenke til kommentar
monor Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Takk for tips, men den løste ikke mitt problem. "Feilmeldingen" jeg får når jeg forsøker å åpne filen er; "Brukeren har ikke tilgangsrettigheter". Jeg tipper dette skyldes at jeg hadde filene på en pc, der jeg krypterte mange filer. Den pc'en er historie for 3 år siden. Mesteparten av disse filene har jeg ikke bruk for lenger. Kunne bare tenke meg å finne den som er kryptert, slik at jeg ikke tar dem med i kopieringen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Gitt at dette gjelder XP får du om jeg husker korrekt tilgang til tabben «security» dersom du deaktiverer enkel fildeling. Der kan du på yttermappa sette ønsket tilgang og så velge at alle barn skal arve samme rettigheter. Lenke til kommentar
monor Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 nope. ser at det er kryss på kryptert, men er "låst" for endringer. Finnes det ikke et lite program som viser om en fil er kryptert. Fant ikke dette valget i explorer. Lenke til kommentar
monor Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Fant denne fileboss; http://www.tucows.com/preview/416069 Ser ut til at jeg her kan få listet disse filene. Skal aldri mer kryptere filer!!! Heller bruke passord. Man lærer så lenge man lever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå