Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Rett til avspasering

Wackee

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg lurer på ein ting.

I går var klassen min på skuletur til ein høgskule i forbindelse med utdanning neste år. Me går tredje klasse studiespesialiserande.

I flg lova skal me ha X antal skuletimer i snitt kvar veke.

Ein vanleg skuledag hos oss går derfor fra 08:10 - 13.30-15.15 kvar dag. Men, i går måtte me møta kl 06.30 for avreise, og skulle i følge planen vere heime ca kl 18.00. Dette er 5 timar meir enn vanleg. Når i tillegg me ikkje var heime før kl 21.30, da vegen me skulle køyre var steng, blir det enda fleire timer.

Rådgiver som var med på turen, mente me kanskje hadde rett til avspasering, da me er fleire timar på eit obligatorisk opplegg i regi av skulen enn me vanlegvis er.

For min del er det ikkje så nøye, da eg fikk mykje ut av turen. Det er jo tross alt mi eiga framtid det gjeld. Er kun interessert i å veta kva rett me har i denne saka.

Mvh.

William

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes nok ingen bestemmelse som sier at du har krav på avspasering. Opplæringsforskriften § 1-6 fastsetter (dog for grunnskolen, ikke VGS) at undervisning som hovedregel skal falle mellom 08:00 og 15:30. Det kan fastsettes unntak for klasseturer o.l.

Etter min mening vil spørsmålet om noen rett til avspasering måtte vurderes opp mot formålet med å gå på skolen: Å lære. Vil avspasering føre til at nødvendige timer forsvinner? Kan avspasering avvikles uten å skade opplæringen?

Som du forstår er det veldig vanskelig å gi noe klart ja eller nei på spørsmålet. Det blir i beste fall et "mnja".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...