Atiks Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei Jeg lurte på hvordan jeg kan skrive ut en side fra calc med rutenett. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 For å få skiljelinjer mellom cellene som er synlege på utskrift, må du leggje til kantlinjer. Merk dei cellene du vil skrive ut og trykk Ctrl + 1 for å opne celleformateringsdialogen (alternativt, velg Format --> Celler). Under fana Kantlinjer Vel du korleis desse skal vere. Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Finnes det andre måter. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Treng du andre måtar? Det er òg ein knapp på verktøylinja for å leggje til kantlinjer, men den gjer ikkje noko anna enn det eg nemnte over. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Han sikter vel til at i MS Office er det mulig å velge å skrive ut selve rutenettet, uten å legge til kantlinjer manuelt først. Dette er svjv ikke mulig i OO.org. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Aha, det kan vere ja. Då må eg eg beklage, eg tenkte ikkje over at noko slikt kunne finnast ein gong. Ein kjapt søk på Google førte meg hit. Velg Format --> Side, og sjå under Fana som heiter Ark (trur den heiter det på norsk -- Sheet på engelsk). Her kan du hake av for å skrive ut rutenettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå