Gå til innhold

Ingen nettdekning på SE w995


Anbefalte innlegg

Veit ikke om det er riktig tråd, men da får noen endre på den.

 

Er det noen som har vært borti det før? Utpå dagen i dag sto det " Sett inn riktig sim-kort" sånn plutselig.. og da restarta jeg tlf ett par ganger og testa litt.

Til slutt så gikk det og få på telefonen igjen, men da står det "ingen nettdekning" og det gjør det enda.. og det tror jeg det kommer til og gjøre fremover :(

 

Noen som veit om noe jeg kan gjøre?

Eller må jeg levere den på rep?

 

Har prøvd og nullstille tlf, og søke etter nett manuelt uten hell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok det kan hjelpe med en software-oppgradering ja. En kamerat av meg hadde samme feil på samme telefon og det løste seg ved å oppgradere software. Gå bare inn på Sony Ericsson sine sider og last ned programmet som oppgraderer telefonen. Er vel forklart nokså bra der hva man må gjøre.

Lenke til kommentar

Vi beklager problemet du opplever med din Sony Ericsson mobiltelefon. Vi anbefaler i første rekke at du oppgraderer programvaren i din Sony Ericsson W995. Dette kan du gjøre ved å laste ned Update Service fra vår hjemmeside:

 

http://www.sonyericsson.com/cws/support/so...lc=no&cc=no

 

Om du behøver ytterligere hjelp med dette er du velkommen til å kontakte oss på telefon 815 00 840.

 

Jimmy Dylte, Sony Ericsson Contact Center.

Lenke til kommentar

Velkommen Jimmy. Håper det ikke var en engangspost fra din side. Så får vi håpe at du ikke får like mye pes her som du har fått på det svenske forumet :)

 

TS: gi gjerne en tilbakemelding på om SEUS softwaren reparerte problemet ditt. Jeg har selv fikset noen telefoner med samme/lignende problem de siste dagene ved hjelp av software (fabrikk-software), men mobilverksteder har en helt annen måte å legge inn softwaren på enn det du har tilgang på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...